מייגן מרקל גרמה לצבע החורפי *הזה* להיות טרנדי בטירוף

הטעם של הדוכסית מסאסקס כה משובח, עד כי במהלך הטיול האחרון שלה לניו יורק, אאוטפיט ספציפי שהיא התהדרה בו חולל מהומה באינטרנט, עקב הגוון המיוחד שהיה לו, שגם אנו מחבבות (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בסדר, מודות. אנו אובססיביות למייגן מרקל. אבל בינינו, מי לא? בטיפוח העור, בתכשיטים, בבגדים ובנעליים - הדוכסית מסאסקס יודעת לבחור מוצרים איכותיים. הטעם שלה כל כך משובח, עד כי במהלך הטיול האחרון שלה לניו יורק, אאוטפיט ספציפי אחד שהיא התהדרה בו חולל מהומה באינטרנט. התלבושת עלתה לכותרות בעיקר בגלל הצבע המושך את העין שהיה לה, כמו גם הגזרה האופנתית שלה. למרות שהאם לשניים בת ה-40 (כן, גם אנחנו לא מאמינות שזהו גילה) שהתה בעיר עקב פסטיבל האזרחים העולמי, בתרגום חופשי, שם היא והנסיך הארי שידלו את הציבור להתחסן, דווקא גוון חליפתה היה זה שגרם לתשומת הלב הגדולה ביותר.

אז מהו הצבע שמייגן עטתה על עצמה, שגרם להמון העם להשתגע?

בורגונדי (בורדו). זה נכון. אם חשבתן שרק אתן מתרגשות מחזרתם של הצבעים החמים למלתחה שלנו בסתיו, דעו כי על פי פלטפורמת האופנה "Lyst", "בורדו" הפכה במהרה למילת מפתח פופולרית ברשת, כאשר אנשים ניסו למצוא את הפריטים שהרכיבו את המראה של מרקל, כמו גם, ככל הנראה, לקנות לעצמם פריטים אחרים באותו הצבע. גם בחיפושים אחר "לורו פיאנה" - המותג שאחראי לחליפה האטרקטיבית של הדוכסית נרשמה עלייה של 66 אחוזים בשבוע. בנוסף, תיק "ואלקסטרה" שאחזה בידה במשך היום גרם לעלייה של 134% בחיפושים מקוונים אחר אותו מותג איטלקי. מיותר לציין שאין תחרות להשפעה של הדוכסית.

לדברי מגזין ווג הודו, לא רק שמערכת הלבוש שלה היתה אופנתית, אלא גם מעשית. ראשית, מעיל הקשמיר שכיסה את כתפיה הוא דו צדדי - כך שזה אומר שהיא יכולה להשתמש באותו פריט למספר אירועים ואפילו לא היינו יודעים זאת.

בנוסף, הדוכסית מיישמת בבירור את הדברים שהיא מטיפה להם, כשבלורו פיאנה משתמשים בבדים ברי קיימא לעיצוב הקולקציה שלהם. עזרה לסביבה עם נראות אופנתית? מושלם.

והנה עוד מישהי ממשפחת המלוכה שמחבבת את הצבע היוקרתי הזה:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית