"לא האמנתי שאני יפה, חכמה, יכולה, רק כלום ושום דבר"

והשבוע, ב"נפלאה שכזו", אנחנו כאן כדי להיזכר שכולנו אחיות לשבט אחד גדול ורב הדומה על השונה. אז בואו נכיר את רותה פאפיאשווילי, אישה עם סיפור חיים מפעים ושני עסקים משגשגים (תרבות)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

היום נתרגל יחד אהבת חינם דרך הכרות עם מישהי שחיצונית אולי תראה לנו שונה מאתנו, אבל הנשמה היהודית שלה נחצבה מאותו שורש של כולנו, בדיוק.

אנחנו כאן כדי להיזכר שכולנו אחיות לשבט אחד גדול, שרב הדומה על השונה, שכולנו מתמודדות בסופו של יום עם אתגרים דומים והריחוק שבינינו, מיותר לחלוטין.

אז בואו נכיר את רותה פאפיאשווילי. אישה עם סיפור חיים מרתק ומי יודע?! אולי נגלה יחד שמי שנראית פיזית אחרת מאתנו, היא הרבה יותר דומה לנו ממה שחשבנו!

רותה גרושה ללא ילדים, גדלה בירושלים וגרה כיום בהרצליה, בעלת תואר ראשון בניהול, כלכלה ושיווק מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים.

רותה היא בעלת המותג "בינה שיווקית", המעניקה ייעוץ שיווקי עם מעטפת עסקית. כבר 12 שנים בעלת עסק מצליח בשם "רותה", קייטרינג בוטיק, המבוסס על קשרים והתחביב שלה הוא אפייה ואירוח. היא אוהבת לשמוע אנשים צוחקים ונהנים ולחבר ביניהם.

שאלנו אותה מה גורם לה להרגיש חלק מהעם היהודי ומחבר אותה אליו, מה היא אוהבת בו, מי הדמות שמשפיעה / משמעותית / מהווה לה השראה. ביקשנו ממנה לספר על רגע מרגש מהעבודה והעשייה שלה ועוד.

הסיפור של רותה וודאי נגע בכן ואולי הזכיר סיפורים או דמויות שפגשתן במסע חייכן ששיקפו את היופי, האחווה והאהבה שיש בעם ישראל. אז אתן מוזמנות לכתוב לנו ולשתף אותנו בחוויה האישית שלכן, ברעיונות להפצת האור של אחדות וקירוב לבבות נשות ישראל, דרך המייל שלנו: mirisch1@gmail.com. בינתיים, להתראות. נפגש בשבוע הבא.

קרדיטים:

פאה: פאות תילי, בני ברק

איפור: דיני רבינוביץ, ירושלים

טיפוח: יעלת חן, ירושלים

קולקציה: מקימי, רשת אופנה צנועה לנשים בישראל

עריכה והגשה: מירי שניאורסון- נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית