ב'שומר החומות'

סטודנטית ערבית התנכלה ובהנהלה שתקו

שלי טובול, סטודנטית במכללת צפת הגיעה היום לכנסת ותיארה את שעובר עליה בחודשים האחרונים בעקבות שאלה תמימה לסטודנטית ערביה; "מפחדת ללכת למכללה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

שלי טובול, סטודנטית במכללת צפת, הגיעה היום (רביעי) לכנסת ותיארה את שעובר עליה בחודשים האחרונים. "אני מפחדת ללכת למכללה", תיארה.

טובול סיפרה כיצד חברה ערביה שעמה הייתה בידידות קרובה העלתה בזמן מבצע 'שומר החומות' פוסטים כנגד ישראל. "שאלתי אותה למה היא מעלה את הפוסטים, שאלה לגיטמית", סיפרה.

"משם היא החלה להתנכל לי, פרסמה את החשבון שלי ואת מספרי האישי ורשמה "אנחנו ננצח בעזרת אללה", קראה לי בכינויים מעליבים", סיפרה טובול. "ההנהלה נמנעו מהעניין וגרמו לזה להיראות כאילו זה ענין אישי פרטי", הסבירה.

ממכללת צפת מסרה בתגובה: "המכללה האקדמית צפת רואה בחומרה רבה ביותר את הכיתוב שהסטודנטית הביאה את דבר קיומו לידיעתה, ופועלת לאיתור האחראי לכתיבתו ולמיצוי הדין עמו.

"מיד עם היוודע דבר המקרה החמור, פעלה ופועלת המכללה במישורים נוספים, חינוכיים וערכיים, בכללם שיחה של המרצה בקורס עם הסטודנטים הלומדים בו, על מנת לעמוד על חומרת האירוע. המכללה האקדמית צפת מגנה בכל תוקף כל גילוי של התנהגות פוגענית כנגד כל אדם, מגזר וקבוצה באוכלוסייה באשר הם, ותמשיך לקדם את ערכי הסובלנות, הכרת האחר והחיים המשותפים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר