לבוגרות סמינר • ראיון

תואר יוקרתי במדעי המחשב - כל הפרטים

תכנית לימודים חדשה המיועדת לבוגרות סמינר ומציעה תואר יוקרתי במדעים, בהדגשת מדעי המחשב מעוררת התעניינות רבה בקרב בוגרות סמינרים - ראיון עם רכזת התכנית (לימודים)

כבר בשנה השניה ללימודים אפשר להשתלב בהיי טק או בשוק העבודה (צילום: שאטרסטוק)

הרישום הסדיר לתכניות הלימוד לתואר ראשון של האוני' הפתוחה המתקיימות במסגרת סמינר רבבה במרכז י.נ.ר בעיצומו, ובין לבין פגשנו את רכזת הפעילות, גב' רחל בן עוזיאל, לכמה שאלות קצרות.

למי מיועדת תכנית רבבה?

רחל: "התכנית שלנו מיועדת לבוגרות סמינרים מוכשרות שלא רוצות לבזבז את הזמן ושואפות לתואר יוקרתי שיפתח להם את הדרך להצלחה".

כשאת אומרת הצלחה, למה הכוונה?

הצלחה זה אומר שבוגרת רבבה, שלומדת לתואר ראשון במדעים בהדגשת מדעי המחשב, או לתואר ראשון בניהול וכלכלה, יכולה כבר בשנה השניה ללימודים להשתלב בהיי טק או בשוק העבודה במגוון תפקידים פיננסיים.

תואר במדעים ותואר בניהול וכלכלה הם לא תחומים קלים. האם המשמעות של מי שרוצה ללמוד היא להתנתק מהעולם לכמה שנים טובות?
"לחלוטין לא. הסטודנטיות שלנו הן בנות צעירות, שאפתניות, שמבקביל ללימודים משלבות גם עבודה וחלקן אף מנהלות כבר משפחה. הלימודים של האוני' הפתוחה מתקיימים אחת לשבוע בלבד בתכנית ובקבוצה מובנית. וכך אפשר להמשך לחיות במקביל ללימודים".
מהם עוד היתרונות של התכנית?
יש המון, אבל נציין את המלגות הגבוהות שניתן לקבל, פלוס מלגת קיום של 1000 ש"ח בחודש. וכמובן המעטפת הרוחנית ברמה הגבוהה של מדרשת רבבה הכוללת לימודי מדרשה להעצמה אישית, זוגית ומשפחתית. איכות הקבוצה שמהווה אווירה תומכת ואפשרת הצלחה בלימודים ואת הסיוע שאנחנו מעניקים בשיעורי עזר, תגבורים ותרגולים.
כל אלו ביחד נותנים לתכנית את הנוך הייחודי שלה ומביאים להצלחתה".
אם גם את רואה את עצמך חלק, בואי להרשם ולהבטיח לעצמך עתיד של הצלחה.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית