השליחות בוערת בכם!

להפוך את כוח הדיבור לפרנסה מתוך עזרה

נולדתם לתת, נולדתם להקשיב? אתם מהזן הזה, שאנשים מוצאים את עצמם מתייעצים אתכם? יש בכם נפש רגישה, מכילה ומבינה? מכון ארנברג הוקם במיוחד עבורכם (לימודים)

מה אתם עושים בשביל ליישם את כל היכולות הללו שטבע בכם בורא העולם? (צילום: שאטרסטוק)

בעולם בו אנחנו חיים, המציאות צמאה לאנשי מקצוע טובים. לאנשי ייעוץ מקצוענים. למקצוענים עם נשמה. וזוגות רבים שופכים כסף רב בשביל למצוא את איש המקצוע שייטיב עבורם את הזוגיות, את החיים, ולעיתים מתאכזבים.

שאלתם פעם את עצמכם, מה אתם עושים בשביל ליישם את כל היכולות הללו שטבע בכם בורא העולם?

מכון ארנברג הוקם בשנת 2014 בראשותו של ד"ר ר' יעקב ארנברג ( (Ph.D המכון שם לו כמטרה להכשיר תוך זמן קצר יחסית אנשי מקצוע מעולים מהמגזר הדתי והחרדי.

מכון ארנברג הוקם בשנת 2014 ובימים אלו חונך את הסניף החדש והמשופץ בירושלים

האני מאמין של המכון, הוא להביא את מיטב אנשי המקצוע, סל הכלים הרחב ביותר, מגוון השיטות המקיף ביותר, בשביל להיות יועץ טוב יותר. במכון מאמינים שיועץ לא יכול רק להקשיב או רק להיות בעל לב מכיל. הוא צריך כלים, ואת כל הכלים הללו הם מנגישים במקום אחד.

משולבים בקורסי הייעוץ הנישואין של המכון שיטות וכלים משיטות טיפול שונות, כמו: אימגו, גשטלט, דמיון מודרך, C.B.T, עקרונות מתחום ה- N.L.P ועוד..

את הכלים האלו בדיוק תקבלו במגוון קורסי המכון, ייעוץ נישואין ובשאר קורסי ייעוץ וטיפול, כלים שיהפכו אתכם ליועצי נישואין מקצועיים יותר, לתת למטופלים שלכם הרבה יותר יכולות, ולתת לכם כיועצים הרבה יותר כלים להתפרנס ולחיות ברווחה כלכלית מהיכולות שטבע בכם בורא העולם.

כאן לא רק תלמדו ייעוץ ! כאן תהפכו ליועצים המאמנים את המטופלים שלהם לחיים מאושרים!

תתקדמו בחיים, תגשימו את השליחות שלכם!

ד"ר ר' יעקב ארנברג (Ph.D)

מכון ארנברג הוקם בשנת 2014 בראשותו של ד"ר ר' יעקב ארנברג (Ph.D), המכון שם לו כמטרה להכשיר תוך זמן קצר יחסית אנשי מקצוע מעולים מהמגזר הדתי והחרדי, ובימים אלו חונך את הסניף החדש והמשופץ בירושלים.

הקורסים הנלמדים והנרכשים במכון:

קורס ייעוץ נישואין והנחיית משפחה

את קורס יועצי/ות נישואין מוביל ר' ד"ר יעקב ארנברג (Ph.D) בהנחיית הרב שמחה כהן שליט"א כשלצדם כ-15מרצי המכון המנוסים ומרצים בתחום והן בתחומי טיפול נוספים כגון: הנחיית הורים ונ.ל.פ.

את קורס יועצי/ות נישואין מוביל ר' ד"ר יעקב ארנברג (Ph.D)

בקורס ייעוץ נישואין נלמדים מעל 110 נושאים מרכזיים בתחום הייעוץ המשפחתי.

משך הקורס כשנה.

קורס הדרכת חתנים

קורס הדרכת חתנים מוביל הרב שמואל אזואלוס. עם ניסיון בתחום הדרכת חתנים עשרות שנים, המסיימים יקבלו תעודת הכשרה בחתימת הרב שמחה כהן שליט"א.

משך הקורס כ-4 חודשים.

קורס הדרכת כלות

הקורס מועבר על ידי הרבניות רחל פרץ תחי' (קורס ערב) והרבנית רות בנימין תחי' (קורס בוקר) איתן מרצות נוספות: ד"ר חנה קטן, הרבנית רות אביכזר והרבנית אורלי אביטן.

למרצות יש ניסיון מעשי רב בהדרכת כלות, המקצועית ביותר.

התלמידות המסיימות בהצלחה תקבלנה תעודת הכשרה בחתימת הרבניות מנחות הקורס ובחתימת הרב שמחה כהן שליט"א.

משך הקורס כ-4 חודשים.

קורס N.L.P (פרקטישינר)

לראשונה בארץ קורס נ.ל.פ. "ברוח היהדות".

הקורס מיועד לאנשי מקצוע המעוניינים להרחיב את סל שיטות הטיפול ולכאלו המעוניינים לעשות מפנה משמעותי והעצמה אישית בחייהם הפרטיים. הקורס יועבר על ידי מר שמואל מינקוב מרצה מבוקש במכללות וע"י ד"ר יעקב ארנברג (Ph.D) שניהם טריינרים בתחום הנ.ל.פ.

למסיימים תוענק תעודת הכשרה בתחום, מהגבוהות בעולם.

משך הקורס כ-7 חדשים.

וזה לא הכל

יחוד נוסף במכון ארנברג, במכון מלמדים שיטות תכליתיות למיתוג עצמי, פתיחת קליניקה, אימון והעצמה אישית(קואוצ'ינג ), עמידה מול קהל, והכי חשוב - ידע המאפשר יציאה מידית לשטח ולהתפרנס.

ועוד.. מסיימי הקורסים בהצלחה מקבלים 2 תעודות, האחת תעודה מטעם המכון בחתימת הרב שמחה כהן שליט"א והתעודה השנייה תעודת יוקרתית מטעם 'קריית החינוך גבעת וושינגטון'.

למכון יש חסות אקדמית מטעם "המכללה לחינוך - גבעת וושינגטון – היחידה ללימודי חוץ".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר