תביעה לפינוי מושכר - איך מגישים?

שוכרים רבים נאלצים בעל כורחם להתמודד עם שוכרים שעושים בעיות. זה יכול להתחיל מתשלום השכירות באיחור ויכול להגיע גם למצב שבו הם לא ישלמו בכלל. על מנת להתמודד עם הדיירים האלה ישנו צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר לבית המשפט (משפט)

אילוסטרציה (צילום: pixabay)

פונים לעורך דין מנוסה

הזמן משחק תפקיד מרכזי בכל מה שקשור לנושא של פינוי מושכר מדירה. השאיפה שלכם תהיה לסיים את ההליך במהירות האפשרית ולמנוע הפסדים כספיים גבוהים. על מנת לזרז את התהליך יהיה עליכם להגיע תביעה לפינוי מושכר בעזרתו של עורך דין. עורך דין מנוסה יוכל לעזור לכם להימנע מכל מיני טעויות שונות שיעכבו את התהליך. כאשר לכל אורך הדרך תקבלו ליווי מקצועי ומענה על כל שאלה. הנקודה הכי חשובה מבחינתכם תהיה שתדעו כי אינכם צריכים להתמודד לבד. תחושת התסכול כבר קיימת, אך לפחות יהיה לכם עם מי להתייעץ. בחירת עורך דין מנוסה ומיומן זה צעד ראשון בדרך להגשת תביעה. ללא עורך דין שמכיר את התחום על בוריו יהיה לכם קשה מאוד להתקדם אל עבר השגת המטרה.

אוספים במקצועיות את הראיות

תביעה לפינוי מושכר חייבת להיות מגובה בראיות המוכיחות את הפרת הסכם השכירות. ככל שתאספו יותר ראיות ועדויות, כך התהליך כולו יסתיים במהירות. כל עדות שיכולה לסייע להליך המשפטי היא מוברכת. גם אם מבחינתכם מדובר על עדות לא יעילה, עורך הדין יכול לראות זאת אחרת. רק אחרי שאוספים את כל העדויות והראיות יהיה אפשר להתקדם לשלב הבא. השלב הזה הוא אחד מהשלבים החשובים ביותר לבניית התביעה לצורך פינוי מושכר. שמענו לא מעט סיפורים על תביעות שנמשכו זמן רב רק בגלל שהעדויות לא היו מוצקות. כל הודעה שקיבלתם מהשוכר וכל שיחת טלפון איתו יכולה לשמש אתכם כראייה. עורך הדין שבחרתם הוא זה שיבחר באילו ראיות להשתמש בתביעה עצמה.

מגישים את התביעה לבית המשפט

כעת אחרי שהתביעה מוכנה יהיה אפשר להגיש אותה לבית המשפט. תביעה לפינוי מושכר היא תביעה במסלול המהיר על מנת למנוע פגיעה במשכיר. אך בית המשפט רשאי בכל זמן להעביר את התביעה למסלול רגיל. הליווי של עורך הדין מנוסה אמור למנוע ממצב שכזה לקרות. הרי ברגע שהתביעה תהיה מוכנה כמו שצריך, לא תהיה סיבה להעביר אותה למסלול אחר. כמובן שלאורך כל הדרך יהיה לכם ליווי וסיוע של איש מקצוע שמכיר את התחום. תוכלו לדעת בכל פעם מה הצעד הבא שאותו צריך לעשות. ברגע שעושים את הצעדים בצורה נכונה, ניתן יהיה לסיים את הסאגה במהירות.

כמה עולה לבצע פינוי מושכר?


על מנת שתוכלו להשלים את ההליך במהירות יהיה עליכם לשלם עליו בזמן. אי תשלום של האגרות השונות עשוי למנוע מכם להמשיך את ההליך. כאשר אנו מדברים על תשלום בגין פינוי מושכר, הוא לא כולל בתוכו את התשלום לעורך הדין. הרי כל עורך דין גובה דמי ייצוג שונים, ולכן אי אפשר לכלול אותם בתשלום הסופי. סכום האגרה לפתיחת תביעה לפינוי מושכר לבית המשפט עומד נכון לכתיבת שורות אלה על סך של 648 ₪. כמובן שאם המחיר ישתנה עורך הדין הוא זה שאמור לעדכן אתכם על כך ולהסביר לכם מתי מתבצע כל תשלום. כמן כן יש לשלם אגרות והוצאות ככל ותדרשו לאכוף את פסק הדין בהוצאה לפועל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר