החל מהלילה

אלו המדינות שתוכלו לנסוע אליהן • רשימה

החל מהלילה בחצות, מספר הנחיות חשובות ייכנסו לתוקפן. כניסת זרים ממדינות שאינן אדומות - תותר למחלימים או מתחסנים וכן הוסרו מספר מדינות מרשימת האדומות (תיירות)

איציק אברהם | כיכר השבת |
כך נראה נתב"ג לפני שבועיים (צילום: חו"ל מהודר)

במשרד הבריאות מעדכנים כי החל מהלילה (בין שלישי לרביעי) בחצות, ייכנסו לתוקפן מספר הנחיות חדשות בנוגע לנסיעה והחזרה מחו"ל.

מחוסנים או מחלימים (לפי הגדרת משרד הבריאות), השבים ממדינות כתומות יבצעו בדיקת PCR בנתב"ג ויכנסו לבידוד למשך 24 שעות - או עד קבלת תוצאה שלילית (המוקדם מביניהם).

מחוסנים/מחלימים שכבר שבו לישראל ממדינה כתומה וקיבלו תוצאה שלילית מבדיקת ה-PCR שביצעו בכניסה לישראל, יסיימו את הבידוד הלילה בחצות והם אינם מחויבים בביצוע בדיקה שנייה (בשונה מהנהוג עד היום).

לא מחוסנים ולא מחלימים (לפי הגדרת משרד הבריאות) השבים ממדינות כתומות, יכנסו לבידוד ביתי למשך 14 יום, עם אפשרות לקיצור בידוד עם קבלת תוצאה שלילית בבדיקת pcr שבוצעה החל מהיום ה-7 לנחיתה בישראל (יום הנחיתה הוא היום הראשון).

כניסת זרים

ראש הממשלה ושרי החוץ, הבריאות, הפנים, התיירות והתחבורה סיכמו כי החל מיום ראשון הקרוב, תותר כניסת זרים מחוסנים או מחלימים (לפי הגדרת משרד הבריאות) ממדינות כתומות - זאת בכפוף למילוי טופס מקוון מבעוד מועד, ביצוע בדיקת PCR או אנטיגן לפני העלייה למטוס, ביצוע בדיקת PCR בכניסה לישראל ולאחריה כניסה לבידוד למשך 24 שעות או קבלת תשובה שלילית בבדיקה (המוקדם מביניהם).

זרים לא מחוסנים או לא מחלימים (לפי הגדרת משרד הבריאות) לא יורשו להיכנס לישראל. זרים ממדינות אדומות, למעט מי שכניסתם אושרה על ידי ועדת החריגים, לא יורשו להיכנס לישראל.

כך נראה נתב"ג לפני שבועיים (חו"ל מהודר)

המדינות האדמות

על פי החלטת משרד הבריאות המדינות הבאות, יוסרו מרשימת המדינות האדומות;

דרום אפריקה

הונגריה

ניגריה

ספרד

פורטוגל

צרפת

קנדה

המדינות שנותרו בשלב זה ברשימת המדינות האדומות, הן;

איחוד האמירויות

ארה"ב

אתיופיה

הממלכה המאוחדת (אנגליה)

טנזניה

מקסיקו

שווייץ

טורקיה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר