שידור חי ב'כיכר השבת'

הבוקר בבית וגן: מסע הלווית הרבנית שולמית אזרחי ע"ה

אלפים צפויים להשתתף הבוקר במסע הלוויתה של הרבנית שולמית אזרחי ע"ה, אשת חבר לחבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת 'עטרת ישראל', הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הרבנית אזרחי ע"ה (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)

הבוקר (שלישי), בשעה 11:00, תתקים מסע הלוויתה של הרבנית הצדקת שולמית אזרחי ע"ה, שנפטרה אמש בבית החולים 'הדסה עין כרם' לאחר מחלה קשה.

אלפים צפויים להשתתף במסע ההלוויה שתצא מבית ראש הישיבה ברחוב קסוטו 22 בשכונת בית וגן בירושלים. 'כיכר השבת' יעביר בשידור חי את מסע ההלוויה.

הרבנית נולדה לפני 91 שנים בעיר ירושלים, לאביה המשגיח של ישיבת חברון, הגאון רבי מאיר חדש. לפני יותר משבעים שנה, היא נישאה לבעלה ראש הישיבה, מבחירי ישיבת חברון, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, והם הקימו את ביתם בשכונת גאולה בירושלים, סמוך לישיבת חברון.

בשבועות האחרונים מצבה של הרבנית הידרדר והערב נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתה. ראש הישיבה קיבל את הבשורה כששהה באולמי 'דימול', שם הוא היה כדי לסדר חופה וקידושין לאחד מהתלמידים שלו, ולפתע קיבלנו את הבשורה המרה, ראש הישיבה השתתק וביקש לקחת אותן מיד לבית החולים, כדי להשתתף ביציאת הנשמה של רעייתו הרבנית.

בני הישיבה בעבר ובהווה סיפרו אמש בדמעות ל'כיכר השבת': "זו לא מליצה, הרבנית הייתה תמיד כמו אמא בשבילנו, הייתה לה מסירות שאי אפשר לתאר לראש הישיבה ולבחורים וכמובן לאביה, המשגיח זצ"ל שהיא אף חיברה ספר מקיף לזכרו, שהתקבל באהדה בכל שדרות הציבור החרדי".

"אנחנו זוכרים אותה כאחת שתמיד דואגת ואכפתית לכל בחור ובחור, היא הייתה אישה צדקת ומיוחדת שהשפיעה על כולם, בעיקר אנחנו זוכרים איך היא עמדה לימין ראש הישיבה, בכל המפעלות הגדולים שלו, כמו מחנה בני תורה, ייסוד ישיבות וקהילות ועוד, היא תמיד הייתה הרוח החיה מאחורי רבינו הגדול. היראת שמיים שלה הייתה יוצאת דופן, ההקפדה על תפילות במניין ועוד, אלו דברים שאי אפשר לשכוח וזה נחרט ונצרב לנו בתודעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר