יוקר המחיה: נתפסה גונבת מהסופרמרקט עבור ילדיה

המושג "יוקר המחיה" מקבל משמעות מצמררת נוכח הסיפור הבא: אם מקנזס נאלצה לגנוב חיתולים עבור בנותיה הקטנות מרשת הכלבו הוולמארט * לסיפור הזה, למרבה ההפתעה, היה דווקא סוף טוב

Mame | כיכר השבת |
בארה"ב דיווחו כי האם, שרה רובינסון, נכנסה לרשת וולמארט עם כל ששת ילדיה כדי לגנוב חיתולים, נעליים ומגבונים לחים. היא ניסתה להוציא את המוצרים מהחנות אולם מנהל הסניף תפס אותה והזעיק את המשטרה.

מתחנת המשטרה המקומית הגיע למקום שוטר בשם מארק אנגרוויל, שהפך, בעקבות המפגש עם האם, לגיבור. כשהבין את הרקע למעשה שלה, הוא החליט לשלם מכיסו את עלות הקנייה ולספק לאם ולילדיה את מה שהיה חסר להם.

מתחנת המשטרה המקומית הגיע למקום שוטר בשם מארק אנגרוויל, שהפך, בעקבות המפגש עם האם, לגיבור. כשהבין את הרקע למעשה שלה, הוא החליט לשלם מכיסו את עלות הקנייה ולספק לאם ולילדיה את מה שהיה חסר להם.,,מה מניע אם צעירה לגנוב? "לא הייתה לי ברירה אחרת", סיפרה רובינסון. בעלה נפטר לפני מספר שנים ומאז היא מגדלת את ילדיה בכוחות עצמה. בגלל מצבה הכספי הקשה היא מתגוררת עם ילדיה ברכב המשפחתי.,השוטר מצידו מיהר להבהיר: "היא עשתה מעשה אסור, אבל ליבה היה במקום הנכון דאגה לילדיה". למרות שעברה על החוק, מבקש השוטר לסייע לאם ולמנוע ממנה להיכנס לכלא.,
‏ הרשתות מדווחות, הסופרמרקט בו נתפסה האם (מתוך יוטיוב)

מה מניע אם צעירה לגנוב? "לא הייתה לי ברירה אחרת", סיפרה רובינסון. בעלה נפטר לפני מספר שנים ומאז היא מגדלת את ילדיה בכוחות עצמה. בגלל מצבה הכספי הקשה היא מתגוררת עם ילדיה ברכב המשפחתי.

השוטר מצידו מיהר להבהיר: "היא עשתה מעשה אסור, אבל ליבה היה במקום הנכון דאגה לילדיה". למרות שעברה על החוק, מבקש השוטר לסייע לאם ולמנוע ממנה להיכנס לכלא.

‏ גיבור הסיפור - השוטר ששילם עבור האם (מיתוך יוטיוב)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית