המריבה המביכה של קייט מידלטון ומייגן מרקל על... ליפגלוס

המפגש המאוד מביש בין מייגן מרקל וגיסתה, קייט מידלטון, שעסק בשפופרת של - קבלו את זה - שפתון, מפורט בספרו החדש של הנסיך הארי ומסתבר, אחרי הכל, שהן אנושיות למדי, בשונה ממה שחשבנו (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בהנחה שטרם קראתן את ספרו החדש של הנסיך הארי, "ספייר", כנראה שאתן לא יודעות על המפגש המאוד מביש בין מייגן מרקל (41) וגיסתה, קייט מידלטון (41), שעסק בשפופרת של - קבלו את זה - שפתון. הדוכס מסאסקס מפרט את התרחשות האירועים ברב המכר שלו (ובלי קשר, אם אתן משתוקקות לדעת מהו המותג של הליפסטיק, הגעתן למקום הנכון).

הכל התחיל לפני שהזוגות הגיעו להופעתם המצופה בפורום הקרן המלכותית, בשנת 2018. לפי קטע מסיפוריו, מרקל ביקשה מהנסיכה מוויילס (שנודעה בעבר כדוכסית מקיימברידג') להשתמש בגלוס שלה. הנסיך הארי התייחס למחווה זו כאל "דבר אמריקאי".

הוא המשיך, "קייט, המופתעת, הכניסה את ידה לתיקה ושלפה בחוסר רצון צינורית קטנה. מג לחצה, הוציאה קצת מהחומר, הניחה על אצבעה ומרחה על שפתיה. קייט העוותה את פניה".

באיזה ליפגלוס מדובר? ובכן, הנסיכה קתרין העבירה לדוכסית את המוצר המהימן שלה של "קלארינס" (28 דולר), שהיה מרכיב עיקרי בארנקה כבר די הרבה זמן. האתר "פייג' סיקס" גם ציין שהנסיכה כל כך אוהבת את המוצר, שהיא השתמשה באותה שפופרת בזמן שהשתתפה בווימבלדון (טורניר טניס) ב-2019.

זמן קצר לאחר המקרה, הארי קיווה שארבעתם "יהיו מסוגלים לצחוק עליו" ולהמשיך הלאה. אממה, זה פשוט לא קרה, מכיוון שהוא הרגיש שהתקשורת מאמינה שיש "משהו גדול יותר" מתחת לפני השטח.

לא תארנו לעצמנו שגלוס יכול לגרום למצב נזיל שכזה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית