כל החידושים: המילה האחרונה בטיפוח העור

עולם הטיפוח מציע כל הזמן חידושים לטיפול בעור. סקירה מפורטת על החידושים העדכניים

רוני כצמן | כיכר השבת |
הפנים הם כרטיס הביקור שלנו ויש להם חלק גדול ברושם הראשוני שאנו יוצרים, במראה שלנו באופן כללי ובבטחון העצמי שאנו מקרינים. אין זה פלא, אם כך, שלאורך השנים חיפשו אנשים (ובעיקר נשים) דרכים לתת לעור הפנים מראה חלק, חיוני וגמיש יותר.

היום פותחו מספר שיטות, אשר מהוות תחליף לניתוח מתיחת הפנים המסורתי, וחוסכות תופעות לוואי וזמן התאוששות ממושך. מה הן אותן שיטות ומהו העקרון עליו הן מבוססות?

מיצוק העור באמצעות גלי רדיו

מדובר על טיפול קליל ונוח אשר מלבד עקצוץ באזור המטופל אינו גורם לכאב או לתופעות לוואי. בשל עדינותו, הטיפול מתאים לכל האזורים הרגישים בהם העור דק יותר כמו סביב העיניים, הצוואר או גב כף היד.

הטיפול הופך את העור לחלק ולרענן יותר, מעלים קמטים ומסייע אף לטיפול באקנה. במהלך הטיפול מוצמדות לעור אלקטרודות אשר דרכן משתחררים גלי הרדיו ישירות אל העור.

הם מחממים את שכבת הדרמיס, שכבת העור האמצעית שבה נמצאים הקולגן והאלסטין, החלבונים האחראים על גמישות וחיוניות העור. אלה נהרסים מן החימום, מה שמביא לייצור מיידי של סיבי קולגן ואלסטין חדשים. הטיפול גם מעודד ייצור של תאי עור חדשים.

הידית החדשנית של המכשיר מאפשרת לבחור את האזור המטופל באופן מדוייק ואף לבחור מהו העומק אליו מעוניינים להחדיר את גלי הרדיו. לאחר כחמישה טיפולים, אשר ביניהם מרווח של חודש ניתן להגיע לתוצאה אופטימלית של חידוש ומיצוק העור אולם התחלה של שינוי ניתן לראות כבר לאחר הטיפול הראשון.

שימוש בטכנולוגיית האולטרסאונד

טכנולוגיית האולטרסאונד עושה שימוש בגלי קול בקצב מהיר מאוד של מיליון פעימות בשניה. השימוש בגלי הקול תוך כדי החדרת חומרי הזנה ולחות לעור מאפשרת קליטה יעילה של חומרי הזנה אלה.

כך מקבלים התאים כמות מוגברת של לחות והעיסוי החמים שנעשה בעזרת המכשיר ממריץ את זרימת הדם. התדר הגבוה מאפשר לרטט להעמיק ולהגיע אל שכבת ההיפודרמיס, השכבה העמוקה ביותר של העור.

כך משתפרת תמיכת העור על ידי רקמות החיבור והעור מורם ומתמצק. המכשיר אף בודק את כמות המים בעור והבהתאם לכך מוגדר זמן הטיפול בכדי שיהיה יעיל. גם כאן מדובר על סדרה של מספר טיפולים עם רווח של כחודש בין האחד לשני ואופן הטיפול דומה לזה הנעשה באמצעות גלי רדיו.

ביומימטיקה- חיקוי דרכו של הטבע

שיטת טיפול חדשה בה עושים שימוש לטיפול במגוון רחב של בעיות בגוף האדם, לאו דווקא הקשורות לעור, היא הביומימטיקה. הביומימטיקה מחקה תהליכים טבעיים בכדי לסייע בפתרון בעיה כזאת או אחרת. במקרה הצערת וחידוש העור, מחקה טכנולוגיית הביומימטיקה את אנרגיית גלי הפוטון על מנת שיופרש קו אנזים, אשר מאיץ את תהליך ייצור הקולגן.

כאן, בניגוד לשיטות האחרות ישנו דילוג על שלב אחד בעבודה. בשיטות הקודמות החימום והרס הקולגן והאלסטין הביאו לפקודה מן המוח לייצור מחודש שלהם. שיטה זו מדמה ומחקה ישירות את הפקודה לייצור הקולגן. שיטה זו טובה גם להחלקתם של קמטים עמוקים.

טיפול באור אינפרא אדום רחוק

הטיפול בקרני אור אינפרא אדום רחוק עושה שימוש בגלי אור בעלי אורכים שונים אשר מביאים לכיווץ עדין בשכבות העמוקות של העור, מפרק כתמי גיל וכתמי פיגמנטציה אחרים באמצעות פירוק המלנין אשר יוצר את הצבע, מכווץ את נקבוביות העור ומביא אף הוא להתחדשות סיבי הקולגן.

במהלך הטיפול אף מוחדרת לחות לעור וזרימת דם וחילוף חומרים נהיים נמרצים יותר. אם בעבר שיטה זו נחשבה ליקרה יחסית, היום ישנם מכשירים קלים לשימוש ובמחיר נוח מבעבר.

התחום של הצערת העור ומיצוקו אינו נח לרגע וכל העת ניתן לראות חידושים. גילוי העיקרון של חימום העור אשר מביא להתחדשות הקולגן ולמראה צעיר יותר יצר כמה וכמה אפשרויות לטיפולים קלים שההתאוששות מהם מהירה. כל שנותר הוא לבחור את הטיפול המתאים לכם ביותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית