כך תתאפרי באביב הזה

האביב פה ואתו הפריחה והרעננות. האיפור הוא חלק בלתי נפרד מהטיפוח היומי שלך. אז איך משיגים מראה רענן ואביבי על גבול המתוחכם? שרי יהל עם טיפים לאיפור עדכני באביב שכבר כאן (יופי)

שרי יהל | כיכר השבת |
אין שמחה ממני בעונה זו. במראה המלבב של הפריחה והקולקציות החדשות הפסטליות יוצרות עבורנו את הלוק הרענן ביותר.

אני רוצה להציג את המראה המתוחכם – בהשראת המראה הרומנטי, הרך, הנשי אך השובבי... מראה האיפור החדש מורכב מצבעים פסטלים קיציים, המסמלים את הפריחה והחדשנות, משדר נשיות, נועזות ושובבות מאידך.

כיצד אפשר להשיג מראה כזה?

כולן חייבות להתפקד אצל הקוסמטיקאיות! לאחר היובש של החורף, העור שלנו עובר שינוי ובכדי לקבל את האביב והקיץ עם הלחות המרבית אנחנו צריכות להיות מוכנות מבפנים ולא רק בגווני האיפור.

את גוון המייקאפ עדין לא צריך להחליף, אך את מרקמו ניתן להחליף למראה קליל ונושם יותר. קליניק הוציאו מייקאפ בשם Clinique beyond perfecting המשלב בתוכו קונסילר ובכך יוצר מראה דק וזוהר. את המייק אפ מניחים עם כריות כפות הידיים. גיליתי כי ככל שאני מעסה אותו יותר על הפנים, הוא מתפרק טוב יותר ומציג את שקיפות העור. הפנים מוארות יותר, כאילו עברתן ריטוש של פוטושופ טבעי.

אני רוצה להציג את המראה המתוחכם – בהשראת המראה הרומנטי, הרך, הנשי אך השובבי... מראה האיפור החדש מורכב מצבעים פסטלים קיציים, המסמלים את הפריחה והחדשנות, משדר נשיות, נועזות ושובבות מאידך.,כיצד אפשר להשיג מראה כזה?,כולן חייבות להתפקד אצל הקוסמטיקאיות! לאחר היובש של החורף, העור שלנו עובר שינוי ובכדי לקבל את האביב והקיץ עם הלחות המרבית אנחנו צריכות להיות מוכנות מבפנים ולא רק בגווני האיפור.,את גוון המייקאפ עדין לא צריך להחליף, אך את מרקמו ניתן להחליף למראה קליל ונושם יותר. קליניק הוציאו מייקאפ בשם Clinique beyond perfecting המשלב בתוכו קונסילר ובכך יוצר מראה דק וזוהר. את המייק אפ מניחים עם כריות כפות הידיים. גיליתי כי ככל שאני מעסה אותו יותר על הפנים, הוא מתפרק טוב יותר ומציג את שקיפות העור. הפנים מוארות יותר, כאילו עברתן ריטוש של פוטושופ טבעי. ,,את העיניים נאפר בעדינות. חשוב להניח בסיס טוב על העין. חברת 'סבוקלם' הוציאה צללית בסיס לגלגל העין, שמאפשרת לצללית להישאר זמן ממושך יותר ולהשפיע זמן רב יותר. ,צבעי הניוד באיפור העיניים הם צבעים יפים המחמיאים לכל אחת.,בעונה זו אל תפספסו את האיילנר. אין אישה אירופאית שיוצאת ללא איילנר מהבית. יוסי ביטון הוציאו פלטה של איילנרים צבעוניים שנותנים לנו את האופציה לבחור באיזה גוון בא לנו להשתמש.,,לא נוותר על הברונזר בעצמות הלחיים, מרכז המצח ומרכז האף. הברונזר נותן לנו מראה חם ומעט שזוף ובכך יוצר לנו מראה של נפילת קרני השמש על הפנים.,סומק הלחיים יהיה במרקם קרמי וטבעי. לבהירות שבינינו אני אוהבת את המרקם הוורדרד ולשזופות אני מעדיפה את המרקם הכתמתם מוזהב.,טיפ: את הסומק ניתן להניח גם על השפתיים ובכל ליצור חיבור ללחיים. המראה מלבב, מתקתק ושובבי כאחד.כך תצרי לעצמך מראה קליל מתוחכם אך מאופר למשעי.,חג אביב שמח!
‏


את העיניים נאפר בעדינות. חשוב להניח בסיס טוב על העין. חברת 'סבוקלם' הוציאה צללית בסיס לגלגל העין, שמאפשרת לצללית להישאר זמן ממושך יותר ולהשפיע זמן רב יותר.

צבעי הניוד באיפור העיניים הם צבעים יפים המחמיאים לכל אחת.

בעונה זו אל תפספסו את האיילנר. אין אישה אירופאית שיוצאת ללא איילנר מהבית. יוסי ביטון הוציאו פלטה של איילנרים צבעוניים שנותנים לנו את האופציה לבחור באיזה גוון בא לנו להשתמש.

‏גווני האביב לשפתיים

לא נוותר על הברונזר בעצמות הלחיים, מרכז המצח ומרכז האף. הברונזר נותן לנו מראה חם ומעט שזוף ובכך יוצר לנו מראה של נפילת קרני השמש על הפנים.

סומק הלחיים יהיה במרקם קרמי וטבעי. לבהירות שבינינו אני אוהבת את המרקם הוורדרד ולשזופות אני מעדיפה את המרקם הכתמתם מוזהב.

טיפ: את הסומק ניתן להניח גם על השפתיים ובכל ליצור חיבור ללחיים. המראה מלבב, מתקתק ושובבי כאחד.
כך תצרי לעצמך מראה קליל מתוחכם אך מאופר למשעי.

חג אביב שמח!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית