קצת צניעות: לבוש 'נשות הטליבאן' עכשיו באופנה

סגנון לבוש נשות הטליבאן הפך להיות טרנד אופנתי, מריה אידריסי נבחרה ע"י רשת האופנה H & M לייצג את החיג'אב, הלבוש המסורתי של נשות האיסלם "כיבדו אותי מאד על סט הצילומים והצמידו לי אישה שתסייע לי" (סטייל)

Mame | כיכר השבת |
,instagram.com,

רשת האופנה H & M מציגה את דגם 'החיג'אב' הלבוש המסורתי של נשות האיסלם, הדגם המכסה את חלקי הגוף כדוגמת נשות הטאליבן, כמובן שרשת האופנה בחרה לייצג זאת בטוב טעם.

הכירו את מריה אידריסי בעלת מכון במרקש לטיפולי יופי וטיפוח בנוסח מרוקו. ועכשיו מציגה את החיג'אב הלבוש המסורתי שנכנס כאחד הדגמים החדשים המיוצגים בקמפיין האחרון של H & M. היא בעצם הראשונה שאי פעם-לובשת חיג'אב ומיוצגת על ידי המותג.

, H&M,

"להיות מייצגת בקמפיין גדול כזה אומר הרבה" אומרת אידריסי בראיון ל- buzzfeed "רשת האופנה h&m היא רשת ענקית, וסוף סוף יש מישהו מוסלמי בחיג'אב שמייצג את המותג וזה מדהים לראות זאת". לטענתה ברשת עשו כל מאמץ כדי שהיא תרגיש בנוח על סט הצילומים, למשל שאלות בעיניני צניעות הנוגעות במונחים של צוואר "כמה אני יכול להראות? אם להיות כנה הם היו מאוד מכובדים" אמרה אידריסי. היא קבלה אזור הלבשה פרטי ואישה אשר תוכל לעזור לה במהלך הצילומים.

,‏‏instagram.com

"אם הצלמים הבחינו במשהו לא לגמרי בסדר, הם היו קוראים לאישה לתקן אותי. אחד מהשעונים היה תלוי בדרך הלא נכונה, הוא לא היה זה שסובב אותו על פרק כף היד שלי, הצלם ביקש מהאישה לבוא. זה רק מראה קצת מהכבוד שהעניקו לי" הוסיפה ואמרה אידריסי "אני חושבת שזה חשוב להשתמש בנשים לבושות בחיג'אב כי האסלאם הוא הדת השנייה בגודלה בעולם ולכן זה די חשוב לראות נשים מכוסות בעולם ומייצגות אופנה כזרם מרכזי"

,‏‏instagram.com,,‏‏instagram.com,,‏‏instagram.com,


]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית