6 דברים שכל אחת עם עקבים חייבת לדעת

נעלי עקב, למרות החסרונות (הכאב, הו הכאב!), הן כאן כדי להישאר. וגם אם לא צפוי לך יום ארוך על עקבים, אלא כמה שעות בודדות - כדאי שתשנני את המדריך הבא: 6 פתרונות שימושיים למניעת תאונות-סטילטו טרגיות (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
הצמידי את הבהונות

הטיפ הזה ישמע מוזר, אבל הוא לגמרי עובד: לפפי סרט דביק (סלוטייפ) רפואי גמיש סביב האצבע השלישית והרביעית ברגל כך ששתיהן יצמדו אחת לשנייה. פעולה זו מפחיתה את הלחץ על החלק הקדמי בכף הרגל - האזור המרופד שבין האצבעות לקשת. כמו כן, בין האצבע השלישית והרביעית יש עצב, והצמדתן ממזערת את הימתחותו.

הצמידי את הבהונות,הטיפ הזה ישמע מוזר, אבל הוא לגמרי עובד: לפפי סרט דביק (סלוטייפ) רפואי גמיש סביב האצבע השלישית והרביעית ברגל כך ששתיהן יצמדו אחת לשנייה. פעולה זו מפחיתה את הלחץ על החלק הקדמי בכף הרגל - האזור המרופד שבין האצבעות לקשת. כמו כן, בין האצבע השלישית והרביעית יש עצב, והצמדתן ממזערת את הימתחותו. ,,דאורדורנט נגד שלפוחיות,אאוצ'. השלפוחיות. עקב האכילס הקבוע (מצטערים, היינו חייבים). כדי למנוע מנעלי העקב ליצור שלפוחיות, שפשפי בדאורדורנט סטיק את האזורים המועדים לפורענות, מה שיספק הגנה לעור וישמש כמחסום בין הנעל לרגל.,הגמישי את העקבים עם גרביים,גרבי 2 גרבי כותנה אחד על השני או גרבי צמר עבים, נעלי את הנעליים והסתובבי כך במשך 20 דקות כדי להרגיל את הרגל לנעלי העקב מספר ימים לפני היציאה / האירוע שאת מתכננת לנעול אותן. ,,מתחי את העקבים עם קרח,חלק מהכאב שגורמות נעלי העקב מגיע, בין השאר, מלחץ על אצבעות הרגליים - בעיקר בנעליים חדשות. הכאב הזה אמור לעבור עם הזמן, אם זה לא קרה, יתכן שהנעליים פשוט קטנות עלייך.,כדי לזרז את הרחבת החלק הקדמי של הנעליים, מלאי 2 שקיות במים, קשרי היטב ודחפי כל שקית לתוך הנעל (כמו בתמונה). הכניסי את הנעליים למשך לילה למקפיא, והמים הקופאים ידאגו להרחיב לך את הנעליים.,תה נגד ריחות רעים,אם הנעל מדיפה ניחוחות לא רצויים, הנה פתרון נהדר שאנחנו אוהבים במיוחד: ייבשו שקיק תה משומש והניחו אותו בתוך הנעליים - אחד לכל נעל. האף שלכם (ושל כל השאר)

דאורדורנט נגד שלפוחיות

אאוצ'. השלפוחיות. עקב האכילס הקבוע (מצטערים, היינו חייבים). כדי למנוע מנעלי העקב ליצור שלפוחיות, שפשפי בדאורדורנט סטיק את האזורים המועדים לפורענות, מה שיספק הגנה לעור וישמש כמחסום בין הנעל לרגל.

הגמישי את העקבים עם גרביים

גרבי 2 גרבי כותנה אחד על השני או גרבי צמר עבים, נעלי את הנעליים והסתובבי כך במשך 20 דקות כדי להרגיל את הרגל לנעלי העקב מספר ימים לפני היציאה / האירוע שאת מתכננת לנעול אותן.

‏ מתחי את העקבים עם קרח

חלק מהכאב שגורמות נעלי העקב מגיע, בין השאר, מלחץ על אצבעות הרגליים - בעיקר בנעליים חדשות. הכאב הזה אמור לעבור עם הזמן, אם זה לא קרה, יתכן שהנעליים פשוט קטנות עלייך.

כדי לזרז את הרחבת החלק הקדמי של הנעליים, מלאי 2 שקיות במים, קשרי היטב ודחפי כל שקית לתוך הנעל (כמו בתמונה). הכניסי את הנעליים למשך לילה למקפיא, והמים הקופאים ידאגו להרחיב לך את הנעליים.

תה נגד ריחות רעים

אם הנעל מדיפה ניחוחות לא רצויים, הנה פתרון נהדר שאנחנו אוהבים במיוחד: ייבשו שקיק תה משומש והניחו אותו בתוך הנעליים - אחד לכל נעל. האף שלכם (ושל כל השאר) יודה לכם.

נייר זכוכית נגד החלקה

בסך הכל תכננת לרקוד עם הכלה כמה סיבובים, אבל מצאת את עצמך מחליקה על הרחבה עם הנעליים החדשות? הנה טריק קטן שיגרום להן לא להחליק: שפשפי את תחתית הנעל בנייר זכוכית וכך היא 'תתחספס' ולא תחליק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית