קולקציית הצניעות של מעצבי העל לשנת 2016

מגמת הצניעות בעולם האופנה הולכת ותופסת תאוצה, כנראה מישהו הבין שם, שיש ציבור השומר באדיקות על כללי הצניעות וצריך להתייחס לצרכים שלו. דווקא מעצבי העל הבינו כי שווה להשקיע במגזר הנשים המוסלמי. מיהם מעצבי העל שמעצבים 'קולקציות צניעות מיוחדות' בעולם המוסלמי? (אופנה)

גילי לוינשטיין | כיכר השבת |
מה שהארץ עדיין לא מבינים, בעולם כבר השכילו להבין כי המוסלמיות הן קהל היעד הנחשק ביותר כרגע בעולם. המעצבת היהודיה דונה קארן בעלת המות DKNY השיקה קולקציית רמאדן המותאמת לנשים 'שומרות צניעות' היא התאימה את הקולקציה במיוחד לציבור הנשים הערבי המותאמות לאקלים הים תיכוני. הכולל חולצות מכופתרות, שרוולים ארוכים וחצאיות ארוכות.
,בבית האופנה האיטלקי דולצ'ה גבאנה בחרו להתמקד דווקא בכיסוי הראש החיג'אב ולעצב קולקציית חיג'בים, סטפנו ג'אבנה העלה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו את הקולקציה המורכבת משמלות ארוכות וכיסויי ראש, בגווני שחור, לבן, תחרות שונות ופרינטים עדינים ומגוונים.,,,,מעצב העל קרל לגרפלד מבית 'שאנל' בחר להציג את הקולקציה בניצוחו בדרך יצירתית במיוחד בדובאי. הוא הטיס את כל מוזמניו, אנשים מכובדים מהעולם הערבי הישר אל האי המלאכותי והיוקרתי שיצר לחופיה של דובאי. על מנת להציג את הקולקציה החדשה והצנועה של שאנל.,גם הרשת הספרדית 'מנגו' היא הראשונה שהצטרפה למגמה שהחלו בתי האופנה היוקרתיים והציגה השנה קו בגדים מיוחד לרמדאן, הקולקצייה הגיעה גם לארץ לסניפי הרשת בירושלים, חיפה, נצרת ורמלה, חבל מאד שהאחראים לשווק הרשת לא קלטו עדיין את הפוטנציאל שקיים גם במגזר החרדי. לעומת חברת האופנה 'זארה' שקלטה את הפוטנציאל ותופסת תאוצה במגזר בשנים האחרונות.,,גליון המגזין Harper's Bazzar Arabia המתפרסם בדובאי ופונה לקהל ערבי, התהדר בשער בזמרת ריהאנה, בהפקת אופנה במגזין ריהאנה מדגמנת הופעות צנועות תחת הכותרת "הצניעות החדשה: איך להתכסות בסטייל".,,,הכותבת גילי לוינשטיין עורכת ראשית באתר: DOSSITgirl, (התמונות באדיבות גילי לוינשטיין)
‏(צילומסך מיתוך המגזין)

בבית האופנה האיטלקי דולצ'ה גבאנה בחרו להתמקד דווקא בכיסוי הראש החיג'אב ולעצב קולקציית חיג'בים, סטפנו ג'אבנה העלה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו את הקולקציה המורכבת משמלות ארוכות וכיסויי ראש, בגווני שחור, לבן, תחרות שונות ופרינטים עדינים ומגוונים.

‏ ‏ (‏מיתוך אינסטגרם)

מעצב העל קרל לגרפלד מבית 'שאנל' בחר להציג את הקולקציה בניצוחו בדרך יצירתית במיוחד בדובאי. הוא הטיס את כל מוזמניו, אנשים מכובדים מהעולם הערבי הישר אל האי המלאכותי והיוקרתי שיצר לחופיה של דובאי. על מנת להציג את הקולקציה החדשה והצנועה של שאנל.

גם הרשת הספרדית 'מנגו' היא הראשונה שהצטרפה למגמה שהחלו בתי האופנה היוקרתיים והציגה השנה קו בגדים מיוחד לרמדאן, הקולקצייה הגיעה גם לארץ לסניפי הרשת בירושלים, חיפה, נצרת ורמלה, חבל מאד שהאחראים לשווק הרשת לא קלטו עדיין את הפוטנציאל שקיים גם במגזר החרדי. לעומת חברת האופנה 'זארה' שקלטה את הפוטנציאל ותופסת תאוצה במגזר בשנים האחרונות.

(‏צילומסך מיתוך מגזין מנגו)

גליון המגזין Harper's Bazzar Arabia המתפרסם בדובאי ופונה לקהל ערבי, התהדר בשער בזמרת ריהאנה, בהפקת אופנה במגזין ריהאנה מדגמנת הופעות צנועות תחת הכותרת "הצניעות החדשה: איך להתכסות בסטייל".

‏ ‏(צילומסך משער הגיליון) מה שלא ברור הוא, איך עדיין לא עלו על הפוטנציאל האדיר הקיים במגזר החרדי, בתקווה שיבחינו בכך בקרוב וייצרו קולקציית צניעות יהודית מותאמת אישית.

הכותבת גילי לוינשטיין עורכת ראשית באתר: DOSSITgirl, (התמונות באדיבות גילי לוינשטיין) לתגובות והארות: gili.styling@gmail.com‏

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית