איך בוחרים סנדל מושלם?

אפשר לפעמים להשתגע מכמויות הנעליים שאישה אמתית ואני מדברת על נשים שפויות לחלוטין, עם שיווי משקל פנימי ויציבות אמתית. את עומדת מול ארגז הנעליים ותוהה מה לבחור הבוקר. חורף? קיץ? ללא ספק, קרב ובא זמנו של הסנדל היפה, דא עקא, שהיופי הזה עלול לעלות לך בבריאות * איך בוחרים סנדל שהוא גם יפה וגם בריא ונוח? (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
כף הרגל שלנו היא המוקד. כל הגוף שלנו נשען עליהם. ברפואות מסוימות הוא האיבר החשוב והחיוני ביותר בגוף. הרפלקסולוגיה, למשל, טוענת, שדרך הרגל אפשר לרפא כל בעיה – גופנית ונפשית. לכן, אין להקל בבחירת נעליים.

האביב הזה, שהתנפל עלינו בעצמה עם כל הריחות המסחררים, החרקים המסתחררים והיופי הבלתי נגמר שטבע אלוקים בטבע בפריחתו, מניס את כולנו לבחור.. מה אם לא- סנדלים. אישה אמיתית נמדדת בטעם שלה לנעליים, אמר מי שאמר ולא בכדי. נעליים, שהן אנחנו רוצות אותן גבוהות ומחטבות קרסול, אבל גם נוחות ונעימות.

כשהקיץ הישראלי בפתח, חשוב גם שהרגל, שהיא בעצם זו שמחזיקה את כל הגוף ועל כך חשיבותה הרבה ברפואה, תהיה מוחזקת היטב, בנעל- סנדל- מאוורר היטב העשוי מחומרים בריאים באופן מוכח מדעית, והחשוב ביותר- יפות ואופנתיות.

אז איך בוחרים סנדל מושלם? לימור אלפסי מקרוקס, המציגה קולקצית אביב קיץ צבעונית ויפהפיה במיוחד, מסבה את תשומת ליבנו לכמה נקודות:

1. לפני שאתן קונות סנדל, התהלכו בו בחנות מעט. נעל בלתי נוחה אפשר לזהות די בצעדים הראשונים. זכורנה ששמץ אי נוחות יהפוך לסיוט אחרי כמה שעות.

2. יש חנויות המתהדרות בנוחות ומתמחרות את הסנדלים והנעליים בהתאם, אבל עדיין, לא כל נעל מתאימה לכל כף רגל. שימי לב להיכנס לחנות שמתחייבת על נוחות מושלמת.

3. לגבי ילדים- כף רגלם הזעירה מתפתחת כל העת, והם מרבים להתרוצץ. כדאי להשקיע בסנדל שיהיה גם יפה ואופנתי וגם יקנה בריאות ונוחות.

4. החשוב מכל- לזכור להימנע מחיקויים. כי הזול הוא יקר בסופו של דבר, והיקר הוא המשתלם לאורך זמן. גם בבריאות וגם כלכלית.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית