קשה לצפייה: המדים במסעדה פוגעים במלצריות

להיות מלצרית במסעדה הזו זה כרטיס בכיוון אחד לחטוף כפות רגליים מדממות, מילולית, בגלל מדיניות מדי המלצריות הבלתי-מתחשבת של הבעלים * קשה לצפייה

mame | כיכר השבת |
ניקולה גווין, מאפרת מקנדה, שתפה בעמוד הפייסבוק שלה תמונה קשה של זוג רגליה המדממות של חברתה, לאחר שנאלצה לנעול נעלי עקב כחלק ממדי המלצרית הקבועים שלה.
,אך למרות הפציעה החמורה, גווין מדווחת שחברתה המלצרית תהיה חייבת לנעול את הנעליים המזיקות גם למחרת - או שתאבד את עבודתה במסעדת JOEY באדמונטון.,"המדיניות שלהם [של המסעדה] קובעת שנשות הצוות חייבות לנעול עקבים, אלא אם הן מוגבלות מבחינה רפואית" כתבה גווין בפוסט שזכה ליותר מ-12 אלף שיתופים, "רגליה דיממו עד כדי כך שאיבדו את אחת מציפורניה, אך היא ננזפה על ידי אחראי המשמרת כשביקשה להחליף לנעליים שטוחות".,,גווין אף תקפה את המסעדה על כך שהיא דורשת מהמלצריות לרכוש מדים ספציפיים ב-30 דולר, אך הגברים, לעומתן, יכולים ללבוש 'שחור-שחור' מכל סוג שירצו.,,בתגובה להאשמות, מסרה דוברת המסעדה שמדיניות העקבים הגבוהים היא תוצאה של "קצר בתקשורת" בחברה.,"אין לנו דרישות לגובה מינימאלי בנעלי העקב, אך ישנה המלצה שלא יהיו גבוהות יותר מ-6 סנטימטרים" הוסיפה הדוברת, "מה שברור מהמקרה הזה הוא שהייתה אי הבנה פנימית וחוסר תקשורת בנין ההנחיות שלנו למלצרית".

אך למרות הפציעה החמורה, גווין מדווחת שחברתה המלצרית תהיה חייבת לנעול את הנעליים המזיקות גם למחרת - או שתאבד את עבודתה במסעדת JOEY באדמונטון.

"המדיניות שלהם [של המסעדה] קובעת שנשות הצוות חייבות לנעול עקבים, אלא אם הן מוגבלות מבחינה רפואית" כתבה גווין בפוסט שזכה ליותר מ-12 אלף שיתופים, "רגליה דיממו עד כדי כך שאיבדו את אחת מציפורניה, אך היא ננזפה על ידי אחראי המשמרת כשביקשה להחליף לנעליים שטוחות".

גווין אף תקפה את המסעדה על כך שהיא דורשת מהמלצריות לרכוש מדים ספציפיים ב-30 דולר, אך הגברים, לעומתן, יכולים ללבוש 'שחור-שחור' מכל סוג שירצו.

‏לשם השוואה (מתוך הפייסבוק של ‏‏‎Nicola Gavins)

בתגובה להאשמות, מסרה דוברת המסעדה שמדיניות העקבים הגבוהים היא תוצאה של "קצר בתקשורת" בחברה.

"אין לנו דרישות לגובה מינימאלי בנעלי העקב, אך ישנה המלצה שלא יהיו גבוהות יותר מ-6 סנטימטרים" הוסיפה הדוברת, "מה שברור מהמקרה הזה הוא שהייתה אי הבנה פנימית וחוסר תקשורת בנין ההנחיות שלנו למלצרית".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית