עונת החתונות: רות ונעמי כמשל לחיים

חג שבועות היא נקודת זמן ייחודית המסמלת חזרה לעונת האירועים והחתונות אחרי תקופת ספירת העומר, בה מיעטנו לצאת לאירועים. שוב חוזרת לכלות המהממות, למשפחות המאושרות, לעיניים הבורקות וללבות ההומים מהתרגשות * שרי יהל עם טיפים מעניינים לעונת החתונות הקרבה (בשמחות)

שרי יהל | כיכר השבת |

חג שבועות מסמל את אחדות עם ישראל, כפי שהיתה אז בזמן קבלת התורה. כפי המסורת היהודית, למרגלות הר סיני הוסרו כל המחיצות. שם לא נמדדנו, בני העם היהודי, לפי מוצא, ניראות, מגזר, מגדר, כשרון וכדומה. כולנו, כולם, עמדנו שם יחד. "כאיש אחד בלב אחד". רק ליזכר שפעם עם ישראל היה אחרת, כבר מחייב אותנו גם כיום, לשאוף ולהגיע לזה. מי ייתן.

בשבילי, ובשביל כולנו, ציבור הנשים, זהו חג המסמל עצמה נשית מובהקת. גבורתן של רות ונעמי, שמקריאה ב"מגילת רות", אי אפשר לא להתפעל ממאבקן ההרואי להתקבל לעם היהודי, נוכח הקשיים, מתוך אמונה חזקה בדרך ובאומה היהודית.

רות ונעמי, יחד ולחוד, נותנות לנו להפנים מסר ערכי וחשוב ביותר: האחווה הנשית הוא המפתח לגאולה. בזכותן, נשות ישראל החזקות והגיבורות, זכינו לציין חג מלא באור מיוחד, חג של גאולה אמיתית. גאולה מהכאב והגשמת חזון.

כל אחת לוקחת מהחג הזה את מה שמסמן לעצמה את הנקודות החשובות לחייה. לכולנו ברור שזה לא חג רק של מאכלי חלב ושמלות לבנות. שגם הן חשובות מאד, אך זה הרבה מעבר. זהו יום (והפעם יומיים, אאוצ'...) חשוב ועצום בתולדות עמנו, המשפיע על הלך רוחנו ואורחות חיינו עד היום. משנה לשנה אנו קולטות וסופגות, יותר ויותר, כי ללא האחדות, הפרגון והאהבה בתוכנו, לא נצליח להגיע להישגים של הגשמה אישית ומקצועית כאחד.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך לארגן לעצמך תיק איפור איכותי שיללוה אותך בעונה השמחה הבאה עלינו לטובה. טרנד האיפור בעונה זו מאד זוהר ומואר, מלא הצללות והארות..

,

‏ חברת סמשבוקס השיקו פלטת הצללות וצלליות מרשימה ביותר אשר נותנת לנו את כל האפשרויות להצללת הפנים, עיצוב הגבה וצלליות למראה מושלם. לבנות שאוהבות #סלפי וצילומים זוהי הפלטה שנותנת פתרון נכוו וטבעי ויוצרת לנו מראה אחיד ומושלם. ‏ מייק אפ סרום spf 40. מייק אפ היוצר מראה אחיד ומואר בעל מרקם חדשני המטפל ומזין את העור מבפנים. מוצר חדשני אשר יוצר לנו כיסוי אחיד ועשיר בהגנה מפני השמש הקופחת עלינו.

‏ קורקטור קונסילר - לניטרול הכהויות והאפרוריות מתחת העיניים. לכולנו יש כהויות מתחת העיניים. לחלק מהנשים כתוצאה מחוסר שינה וחלקן מתזונה לא נכונה. למוצר זה מתמכרים. אחרי שניסינו אותו אין אפשרות לצאת מהבית בלעדיו.

,

‏ מסקרה טובה המעריכה ומעבה לנו את הריסים. אצלי, המסקרה פשוט פותחת את העין. חשוב מאד שתהיה איכותית ולא תיצור לנו פירורים. ‏ כבר המלצתי על המוצר הזה בפוסטים קודמים אך ״קרם הסינדרלה״ של בובי בראון היוצר מראה זוהר מתאים לי כל כך לעונה זו. הקרם מכיל פנינים טבעיות הנותנות הארה טבעית. אפשר להניח אותו מתחת המייק אפ או מעליו. נסו אותו ותראו כיצד העור נהיה מושלם.

,,

‏ הבושם החדש של מייקל קורס קורל, ניחוח בהשראת העוצמה הנשית שלנו, בושם זה תמיד משאיר גל של ניחוח מאחורינו. ‏ שמן הזנה לפנים. שמן זה גורם לעור להיראות זוהר, מואר ובריא מבלי להרגיש שמנוני או דביק. טיפ: יש לנקות את העור בלילה ולהניח מעליו את שמן ההזנה. המראה שמתקבל בבוקר מושלם. ‏ עפרון גבות במרקם גל. עמיד במים ליצירת גבה מעוצבת. הגבה מסגרת של העין. ככל שהגבה מסודרת יותר מראה איפור העיניים מתקבל נקי ויפה יותר. לעיתים נוצרו לנו חורים בגבה ואנחנו חייבות למלא אותה. עם עפרון הגבות קל יותר.

http://sariyahel.blogspot.co.il/

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית