בדיקת רגל: למה הרגליים שלך עייפות?

כף הרגל היא האיבר עם הכי הרבה עצמות בגוף, בעצם הם הבסיס של הגוף, כמובן שאם את עומדת על הרגליים שעות נוספות, יש כמה עובדות שאת חייבת לדעת, וגם איך תמנעי נזקים מהרגליים שלך (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
היא נושאת אותנו בנאמנות לאורך כל היום, כל יום. התרגלנו להתייחס לכף הרגל שלנו כמובנת מאליה. עד שהיא נאנקת מכאבים ומשדרת אותות מצוקה. אפשר וצריך לחשוב עליה, לטפל בה, ולמנוע בה בעיות.

כף הרגל - נעים להכיר:

כף הרגל מורכבת ממספר רב של עצמות ומפרקים המאפשרים לה את ההתמודדות עם כל עומסי היומיום: עמידה מרובה, הליכה וריצה. האם הקדשת לה אי פעם מחשבה? רוב האנשים אינם שמים לב אליה כל עוד אינם סובלים מכאבים קשים ומנזקים מצטברים.

הידעת?

כף הרגל היא האיבר עם הכי הרבה עצמות בגוף!

מתחזקים - ומונעים בעיות. לא כדאי להגיע לכאבים ובעיות בריאות בכף הרגל. היא חשובה מדי מכדי להזניחה. ל"שול", המומחה לבריאות כף הרגל, מבחר פתרונות מקצועיים לשימוש ביתי קל, מהיר ופשוט, אשר יסייעו לך ולכל בני המשפחה לשמור על כף רגל בריאה ומטופחת:

"scholl fresh step"- תרסיס מונע ריח לנעל השומר על רעננות ומניעת ריחות לא נעימים למשך עד 24 שעות - לסובלים מהזעה מרובה ברגליים.

"scholl dry skin instant recovery cream" – קרם עם פורמולה יחודית המעניקה לחות עמוקה לכפות הרגליים ומסייעת בריפוי והתחדשות העור- לסובלים מעקב סדוק, פצוע וכאוב מאד.

הידעת?

ייבוש יסודי של כף הרגל לאחר הרחצה ושימוש בגרבי כותנה נושמות יסייע במניעת התפתחות בקטריות ופטריות.

כדי למנוע עור קשה ויבש בכף הרגל וכדי ליהנות מכף רגל רכה, חלקה ומטופחת- את לא צריכה יותר מדי. באמצעות שגרת טיפול ותחזוקה של מספר דקות ביום- תוכלי ליהנות מתוצאות מדהימות.

ראשית, יש להסיר את שכבת העור הקשה והמת מכף הרגל. זאת תעשי בעזרת ה"scholl express pedi"- הפצירה החשמלית מבית שול. המוצר הביתי המתקדם ביותר להסרת עור קשה מכף הרגל. הפצירה מצופה בגבישי יהלום ומסירה את העור הקשה בעדינות רבה מכף הרגל, מבלי להכאיב או לפצוע.

לאחר מכן, תוכלי להשתמש בתמיסת ההשריה "scholl velvet smooth"- תמיסה להרגעת כפות הרגליים, לרגליים רכות וחלקות כקטיפה. להשלמת הטיפול, מומלץ להשתמש בסדרת תכשירי הקרמים של שול:

סרום מרוכז- המעניק לחות גבוהה ומרוכזת לכף הרגל.

קרם לילה- המעניק לחות שנספגת ברגל לאורך כל הלילה ומותירה את כף רגלך רכה וחלקה.

קרם יום- נספג תוך 30 שניות בלבד ואינו מותיר תחושה שומנית. מרכך את כף הרגל ושומר עליה מפני נזקים והתייבשות במהלך היום.

ניתן להשתמש בסדרת המוצרים כולה, או בחלק ממנה, לשגרת טיפוח ובריאות קבועה.

הידעת?

טיפוח כף הרגל הוא חלק מבריאותה!

כף רגל מטופלת היא הדרך הבטוחה להמנע מנזקים ובעיות. "שול"- מומחים לבריאות וטיפוח כף הרגל מ-1906. המותג Scholl הוקם בשנת 1906 ע"י ד"ר ויליאם שול, מומחה לכף הרגל משיקאגו. הוא פיתח טכניקות ייחודיות המביאות לשיפור בריאות כף הרגל ומתאימות לטיפול בבעיות שונות הקשורות בה כמו: בעיות בכפות רגליים של חולי סכרת, בעיות הקשורות באורטופדיה ואימום של כף הרגל ועוד.

מאז גדלה החברה והתפתחה ברחבי העולם, וכיום היא מציעה מעל ל-1,000 מוצרים המעניקים טיפול וטיפוח הוליסטי לכף הרגל: טיפול ומניעת בעיות, נוחות ביום יום וטיפוח.

הידעת?

ל"שול" מעבדות מתקדמות בהן מיוצרים תכשירי הטיפוח כשהכל על פי נוסחות מדעיות מתוחכמות ובעלות יעילות מוכחת.
את מתרוצצת כל היום. מאכילה, מלבישה, עובדת, מנקה, מבשלת, מגהצת, מארחת ופעילה. זכרי: הכל עומד על הרגליים שלך. תשמרי עליהן בריאות.

בחני את עצמך:

מצב בריאות כף הרגל שלי:

 רכה וחלקה כשל תינוק, תענוג.
 סובלת מעור קשה ויבש וחבל שהיא לא אסתטית, אבל עם נעליים סגורות ממילא אף אחד לא רואה
 מילא לא אסתטית, אבל הסדקים כבר הפכו לפצעים מכאיבים עד שקשה לדרוך וללכת

איזה מהנתונים הבאים נכון לגבייך:

 מעולם לא סבלתי מאי נוחות בכף רגלי. לא פצע, לא ציפורן חודרנית ולא מעור קשה
 נעליים חדשות גרמו לי לשלפוחיות, ויש לי סדקים קטנים בעקב. אבל זה נראה לי נורמלי
 העור המחוספס והקשה שלי, מביך למדי. אבל הצרה האמתית היא שפשוט כואב לי לפסוע ולפעמים אני ממש מתקשה ללכת

חשוב שתדעי כי כפות רגליים בריאות הן הבסיס לשגרת תפקוד בריאה. בעזרת טיפול מרפא עם מוצרי שול לעור סדוק ופצוע, ובהמשך באמצעות תחזוק של כף הרגל במשך דקות ספורות מדי יום, תשמרי עליהן בריאות ומטופחות.

פני לשירות הלקוחות של "שול" לקבלת ייעוץ והדרכה: 1-800-226922

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית