תקשרי לך קשירה: טרנד הקשירות החם של הקיץ

כל פאשניסטה כבר יודעת שהקיץ כולו קשירות, ומי שעדיין לא הספיקה להתעדכן – זה הזמן ומהר, לפני שייגמר * ורק שתדעו שטרנד הקשירות בכלל הגיע ממקור לוחמני במיוחד (סטייל)

סמדר בנטוב | כיכר השבת |
טרנד נעלי הקשירה: Lace Up שכיכב בכל זירות האופנה הבינלאומיות והפך לפריט מאסט בכל מגירת נעליים הקיץ. טרנד הקשירות תופס תאוצה וניתן למצוא אותו במגוון דגמים ובמבחר צבעים. בכל מותג ישנו ליין קשירות אשר מכיל נעליים וסנדלים עם שרוכים שנקשרים סביב הרגל ומעצימים את הלוק עם טאץ' של חדשנות.

קולקציית הקשירות מאופיינת בעיצובים מתוחכמים, צעירים, חצופים, נועזים, סקסיים וניכרת השקעה בכל פרט ופרט ובה ניתן למצוא: רצועות באמצע הנעל, רצועות קרסול, סנדלים עם קשירה עד סוף הקרסול, נעלי עקב עם קשירה בקרסול, סנדלים עם קשירות לצד ועוד.

קולקציית הקשירות מאופיינת בעיצובים מתוחכמים, צעירים, חצופים, נועזים, סקסיים וניכרת השקעה בכל פרט ופרט ובה ניתן למצוא: רצועות באמצע הנעל, רצועות קרסול, סנדלים עם קשירה עד סוף הקרסול, נעלי עקב עם קשירה בקרסול, סנדלים עם קשירות לצד ועוד.,,פלטת הגוונים היא מגוונת ומכילה צבעי בייסיק: שחור, חום לבן לצד כל צבעי הפסטל הרומנטיים אשר מושלמים לקיץ ופרינטים כמו פרחים, מנומר ועוד.,,
‏נעלי מארק פישר, סנדל זהב - גלי

פלטת הגוונים היא מגוונת ומכילה צבעי בייסיק: שחור, חום לבן לצד כל צבעי הפסטל הרומנטיים אשר מושלמים לקיץ ופרינטים כמו פרחים, מנומר ועוד.

‏קשירה בקב שחור - נעלי ברשקה, סנדל נמוך - ספרינגפילד - המשביר לצרכן עניין הקישרות בסנדלים, מקורו מזמן הגלדיאטורים, הלוחמים הרומאים, היו נוהגים לקשור את נעליהם עד למעלה וזה היה חלק ממדי הלחימה שלהם. הקשירות נכנסו לעולם האופנה כטייפ המסמל סטייל, זה הזמן שלך לקשור בהתאמה לסגנון האישי שלך. ‏ואחרונה חביבה - נעלי גאס ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית