הטרנד החורפי: מגפיים ארוכות מאד!

לפי התחזית אומרים שחורף כבד לפנינו, כמה כבד? מה שכן כבר כל בתי האופנה בעולם כבר דאגו לנו. לא משנה כמה החורף הזה יהיה קשה, אנחנו נהייה מוכנות אליו ועוד בסטייל (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
החורף כבר כאן, ואנחנו נכנסנו למוד למצוא את המגפיים המושלמות בשביל להעביר את החורף, מגפיים המגיעות אחרי הברכיים לא נחשבים לפריט הכי שימושי שיש. אך העונה הקרבה מזמינה את כולנו להרהר מחדש באטרקטיביות של המגפיים הארוכות הללו ולשקול ברצינות, צירוף של זוג כזה לעונה הקרובה.

הקולקציות העונתיות של בתי האופנה הגדולים החליטו שבכל מסלול הם מכניסים את המגפיים הגבוהים. אבל כמו כל טרנד טוב, העדות האמיתית הגיע רק כשהיה ברור שהוא הצליח לעבור את מבחן אופנת הרחוב. איך שהטמפרטורות החלו לצנוח, אי אפשר היה להתעלם מכל המפורסמות ואוהדות האופנה שאימצו בחום את הטרנד הישן חדש ואישרו לנו להשתמש ולא לראותם בלבד.

אז זה נכון שהמגפיים מחמיאות בעצם לדוגמניות ארוכות רגליים, אך גם נשים נמוכות יכולות לשלב אותם בחכמה וליצור איתן לוק אופנתי מושלם. ולא, בדוק שזה לא נועד רק לגבוהות,נהפתרון? לבחור במגפיים עם עקבים גבוהים שמעניקים לה מראה ארוך יותר. תוספת של פריט כמו מעיל פרוותי בעל נפח משבחת את הלוק והופכת אותו למושלם.

בניגוד למחשבה כי הגרסאות השטוחות מתאימות בעיקר ליום, ואלו עם העקבים למראות ערב, העונה ניתן לראות טשטוש מוחלט של הגבולות. ניתן לשלב מגפיים בעלי עקב גבוה בלבוש יומיומי או להפך, לשדך מגפיים שטוחים עם חצאית שמלה אלגנטית יפה לערב.אפשר גם לנסות לשלב אותם עם פריטים צפויים פחות כמו סרבלים. מבחן העין הוא שקובע והכלל הוא שפשוט צריך לנסות ולהעז, בלי שום פחד.

הלוק המומלץ ביותר הוא שמלת סריג אוברסייז חמימה בצבע כהה וחורפי, ומגף גבוהה שחור וכובע עם פונפון מגניב שניתן להשיג בכל רשתות האופנה, זה מה שממליצות לנו אושיות הסטייל המובילות ברשת.

חורף בריא בסטייל לכולן :)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית