החורף הזה תשימי לך 'פודרה'

אחד הצבעים שבלטו השנה על המסלולים בתצוגות סתיו-חורף 2016/17 ובהתאמה, ממלא את רשתות האופנה בימים אלו, הוא ורוד פודרה * הצבע האהוב על קייט מידלטון (סטייל)

סמדר בנטוב | כיכר השבת |
ניוד - צבע אופטימי עם גוונים רבים, והנכון שבהם לעונה הקרובה הוא ורוד מלוכלך – יותר ורוד חולמני. הצבע הזה קשה להגדרה. בגדול ניתן לומר שהוא ממוקם על הסקאלה שבין ניוד לורוד ביייבי, כשיש בו את היתרונות מכל אחד מהם. הוא עדין כמו הניוד, רך ונעים כמו ורוד בייבי אבל פחות מתקתק ממנו. כל גוון שבין שני הקצוות האלו יעשה את העבודה בשבילך.

מי שמאוד אוהבת את הצבע הזה, ואנחנו תמיד שמחות לשאוב ממנה השראה, היא – קייט מידלטון, שמרבה ללבוש את צבע הניוד. כדי להבליט את הצבע הזה עליך, עם בחרת ללבוש בגד בצבע ניוד תוסיפי לעיניים קצת יותר צבע וגם אודם יותר קהה.
תנעלי סנדל או נעל בצבע שחור או חום כהה, מתאים גם כג’קט על גינס עם מגפון בצבע שחור או חום כהה.

מי שמאוד אוהבת את הצבע הזה, ואנחנו תמיד שמחות לשאוב ממנה השראה, היא – קייט מידלטון, שמרבה ללבוש את צבע הניוד. כדי להבליט את הצבע הזה עליך, עם בחרת ללבוש בגד בצבע ניוד תוסיפי לעיניים קצת יותר צבע וגם אודם יותר קהה.תנעלי סנדל או נעל בצבע שחור או חום כהה, מתאים גם כג’קט על גינס עם מגפון בצבע שחור או חום כהה.,,,,
‏שמלה פליסה 229 ש”ח, מותג becca & jo. להתלבש ולהתאפר בגוונים של ניוד. שמלה רנואר - לק O.P.I - ₪ 69 - בובי בראון צללית - 130 ₪ ואודם של מייבלין ניו יורק 102 ₪.
‏נעליים בצבע ניוד גם באלגנטי וגם בנוחות אפשר ללבוש עם גרביון כהה. משקפים פראדה 900 ₪ - טבעת רויאלטי החל מ-3,992 ₪ - כפכף סקופ 99.90 ₪ - מגפון קמדון אנד שוז 289 ₪ - נעל אלגנטית של ניין ווסט 599.99 ₪ ‏מנגו 299.90 ₪ - ברשקה - 99.90 ₪ - שרשרת ₪ 690 "עדיים מכל הלב".]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית