ציירי לך: כך תטפחי את השפתיים גם בחורף

החורף כבר הגיע ועמו מגיע באופן טבעי המעבר להרגלי טיפוח שונים לשפתיים, איפור דרמטי, עמוק ודרמטי יותר * כמה טיפים שיסייעו לך לשמור על השפתיים בחורף הקרוב (יופי, סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
הבלטה של השפתיים בלבד, תמיד תעניק מראה נשי יותר. ככל שהשפתון מודגש יותר, מומלץ לאזן ולנטרל את שאר האיפור מסביב. גם השנה שפתון יככב בימי החורף, עם נטייה לשרטוט מדויק כזה שמזכיר את שנות ה-50.

מה מצפה לנו החורף הקרוב? מצד אחד, הצבעים האופנתיים לחורף הקרוב הם גוונים אדמדמים ובורדו, שזיף, דובדבן, חומים עמוקים ובוהקים. חזרה גם לפחות מבריק וסגנון של שנות ה-50. ומצד שני, טרנד הניוד, שפתיים נקיות, מראה מאט, חיוור ללא צבע הכולל גווני בג' או ורוד בהיר ניטראלי.

בנוסף, נראה גווני זהב/ חול וכתמתם בהיר. איך משלבים? שפתיים דומיננטיות - עם איפור נקי וטבעי בעיניים ומעט סומק והבלטת גבות, שפתיים במראה ניוד- עם עיניים דומיננטיות, אייליינר או עין מעושנת.

מספר טיפים לבחירת הצבע:

ורוד – מתאים לעור ישראלי, לקיץ ולצעירות

אדום – למראה נשי
סגול – מתאים לבעלות עור צהבהב
חום- למראה טבעי, נהדר לבהירות
גוון טבעי- צבע נהדר ליומיום ומראה קליל.

לבהירות עור כדאי דווקא להשתמש בגווני אדמה (ברונזה, כתומים, גוונים חמים) לכהות עור ושזופות יתאימו גוונים ורודים, סגלגלים ומטאליים מבריקים.

כמה טיפים כלליים:

שימו לב שאתן מניחות שפתון או ליפ גלוס על שפתיים בריאות, לחות ולא יבשות.

בגיל צעיר אפשר בהחלט להסתפק בשפתונים טבעיים בגוונים הרמוניים המשווים לפנים מראה צעיר ורענן: משפחת הורודים, גווני אפרסק או כתמתם וגווני אדמה.

למראה של שפתיים מלאות- קחי שפתון גוון שקוף ומרחי מעט מעל השפה העליונה (קצת "לצאת מהקווים") האור שישתקף על איזור זה יעניק אשליה של שפתיים גדולות ומלאות.

שירטוט צורות שפתיים:

שפתיים דקות מאד - רצוי להשתמש בשפתונים בהירים או מבריקים בלבד לאשליית אור ונפח. לא לתחום ואם כן, אז מעל לקו השפה. שפתיים מלאות מאד- לתחום עם תוחם טבעי, למלא עם גוון כהה או מאט. שפתיים א-סמטריות- להגדיל את השפה הקטנה/ דקה יותר בעזרת עפרון בגוון מאט טבעי.

שמירה על שפתיים בחורף: מכיוון שהשפתיים הן איזור דק בעל רקמה עורית דקה, רגישה ומלאה כלי דם (המעניקים גם את גוון השפה) זה נחשב לאזור רגיש ומועד להתייבשות. בימי החורף אנו סובלים מיובש עקב מזג אוויר, קור, חימום, הסקות ורוחות. מומלץ לשמור על השפתיים על מנת שלא יסדקו ויתייבשו.

מומלץ להניח מרכך שפתיים או ליפ באלם לפני השינה, אפילו וזלין יעשה את העבודה טוב.

ניתן לקחת קרם נגד קמטים או אפליקטור ייעודי לאיזור קמטי עיניים ושפתים ולהניח לאורך כל השפה ומעט מבחוץ בכמות נכבדה בלילה.

נסו לא לקק שפתיים. זה מייבש..

חפשו שפתון עם לחות ופחות מטאלי או מאט.

עפרון תוחם על כל השפה עלול לייבש את השפתיים

הנחת שפתון לחותי יכולה דווקא לשמור על השפה במשך היום.

השוק מוצף שפתונים אולם יש מספר קטגוריות מובילות: שפתון וגלוס. שפתון: בעל לחות או עמיד, מאט או גימור מבריק, גלוס מעניק ברק שפתיים ומגיע בגימור מטאלי או נוצץ, כזה שרק מכתים שפתיים בעל פיגמנט או עמיד. כעקרון הבחירה היא עניין אישי לחלוטין.

הטיפים באדיבות: שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר בישראל, מעניקה טיפים לטיפוח השפתיים והטרנדים החמים לחורף הקרוב.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית