הטרנד החם הבא בעולם המניקור: חוט ברזל

טכניקה חדשנית למניקור לוקחת גם את הדמיון הפרוע ביותר כמה צעדים קדימה. קבלו את הטרנד החם הבא: עיצוב ציפורניים באמצעות חוט ברזל (יופי וטיפוח)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
חוט ברזל...
פרק יון קיונג, קוסמיטקאית ובעלת סלון יופי, כבר היתה המוח מאחורי כמה וכמה טרנדים חדשניים בעולם המניקור - אבל החידוש האחרון שלה, המכונה "תיל ציפורניים" לקח את הדמיון הפרוע ביותר כמה צעדים קדימה. באמצעות חוט זהב, היא מפסלת עיטורים קטנים, צורות תלת מימדיות, או מסגרות לציפורנים, אותם היא מצמידה לציפורן כשהיא משמתמשת כבסיס בלק שקוף בלבד.

את הטכניקה החדשנית הזאת, שללא ספק היא "המניקור של העתיד", למדה פרק מאמנות שלטי הניאון. "כדי ליצור שלטי ניאון, צריך לכופף את החוטים לכדי כיתוב מסוים", היא מסבירה. "זה חוט אחד ארוך שמתעקם כדי ליצור צורה או אות. חשבתי שזה יהיה ממש מגניב להשתמש בזה כאמצעי לביטוי אישי. כמו טבעות."

פרק משתמשת בחוט הדק ביותר שקיים, אותו היא מפסלת באמצעות פינצטה עד שהיא מקבלת את הצורה הרצויה. לאחר מכן היא מורחת לק ג'ל שקוף על הציפורניים, מניחה עליו התיל המעוקל ומייבשת באמצעות אור אולטרה סגול, ואז מורחת שכבת ג'ל שקוף נוספת מלמעלה לייבוש לטווח ארוך.

זה בהחלט נראה טוב, אבל אם את מתכוננת לנסות, כדאי לך להקפיד על שיוף הקצה של החוט כדי למנוע ממנו להיתפש בבגדים ולהרוס לך את היום.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית