מי מאיתנו לא חלמה אי פעם על סטייליסט צמוד שיתאים ויתפור בגדים לפי טעמה האישי? הפיתוח החדש של H&M עשוי להגשים את הפנטזיה הכי גדולה שלכם.
חברת Ivyrevel, בית הביגוד הדיגיטלי של H&M הכריזה על שיתוף פעולה חדשני עם גוגל במטרה ליצור ליין ביגוד חדש בשם "אופנה מקודדת" (Coded Couture), שינטר פעולות והרגלים יומיים של גולשים ויעצב עבורם את הבגד המתאים להם ביותר.
איסוף המידע יתבצע באמצעות אפליקציית Awareness API של גוגל, שמתבססת על 7 מקורות שונים כדי לנטר מידע על משתמש: זמן, מיקום, פעילות, מזג אוויר, מקומות שהיה בהם, אוזניות וחפצים שהיו בקרבתו (פלאפונים של אחרים וכדו'). את הנתונים שהאפליקציה אוספת, אייבירל מגבשת לכדי פרופיל משתמש ומעצבת בגד בעיצוב, סגנון ואיכות שתתאים לו.
כל שעליכן לעשות זה להודיע על סגנון הבגד שאתן מחפשות כאשר תרשמו לאפליקציה, ובמשך השבוע הקרוב האפליקציה תעקוב אחר כל פעולה שלכם, החל מכמה זמן הייתן בעבודה, דרך מזג האוויר שהיה באיזור בו הייתם וכלה במקומות בהם הייתן.
בהתאם לכך החברה תכין 'סקיצה ראשונית' שתנתן לשינוי שלכן לפני ההזמנה. כך למשל אם דו"ח הפעילות שלכם הראה שאתן מרבות לבלות במקומות סגורים, כמו בעבודה, ולא מרבות לצאת, הבגד שיעוצב יהיה רשמי ומכובד יותר, מבד יותר עדין ולא עמיד לגשם ומזג אוויר סוער.
אז נכון, במבט ראשון זה לא נראה ידידותי למדי, אף פעם לא נעים לדעת שמשהו עוקב ורושם כל פעולה ופעולה שלנו, אבל במחשבה שניה, זה קורה ממילא, אז למא שלא נרוויח מזה?
]]>