לראשונה: נעלי עקב מדליקות שזוהרות בחושך

הטרנד המיתולגי מעולם הילדים מגיע אלינו בגרסה למבוגרים בלבד. קבלו: חברת לוריבלו מציגה נעלי עקב מאירות באמצעות סיבים אופטיים במחיר לא מאד נח לצרכן (סטייל)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
אור בעיניים?
מכירים את המבט המאושר הזה על פנים של ילד שלובש לראשונה נעלי ספורט מאירות? הפלא הטכנולוגי הפתטי הזה - יש לציין - קיבל לאחרונה טוויסט מפתיע כשהוא עלה על עקבים גבוהות ועל מחיר גבוה עוד יותר והוצג בגרסת נעלי סטילטו שיקיות ואופנתיות. כן, לראשונה מציג מותג ההנעלה האיטלקי לוריבלו נעלי עקב זוהרות העונות על השם "נעלי סלין" על שם של הירח מהמיתולגיה היוונית.

נעלי העקב השחורות עשויות סיבים אופטים בדוגמא מפוספסת שניתן לשלוט בעוצמת האור שלהן ע"י מפסק הממוקם מתחת לסוליה בהתאם לרמת התאורה, המצב רוח והאווירה במקום. כדי להשיג את כל הטוב הזה אתם צריכים להוכיח שבאמת נדלקתם ולהפרד מלא פחות מ- 3,500 דולר.

#Repost @elle_italia Bagliori chic nella notte con le nuove #pumps #selene by #loriblu che per una tecnologia inedita brevettata per la prima volta integrata in un paio di #scarpe si illuminano nel buio #loribluofficial #fashion #fashionable #ridethelight #pump #shoes #picoftheday #night #light #style #glam #chic #vogue #love #loriblu @loribluofficial

A photo posted by Loriblu Official (@loribluofficial) on Sep 11, 2016 at 2:03am PDT

לוריבלו הוא לא המותג הראשון שהדליק את האור, לפני יותר משנה בתצוגת האופנה של שאנל, צעדו על המסלול דוגמניות עם סנדלים מוארים בנורות לד קטנות. אבל אף אחד מהם לא גילה את אמריקה. בס"הכ מדובר בעוד טרנד שהיא להיט בשנות ה-90 ועושה אחד קאמבק משודרג.

צפו והחליטו: מדליק או מעיק

Turn on the light #Selene September 5 2016 #RIDETHELIGHT #fashion #fashionable #event #milan #light #luxury #shoes #special #limitededition #september #glam #chic #vogue #follow #moda #loribluofficial #loriblu

A photo posted by Loriblu Official (@loribluofficial) on Sep 3, 2016 at 11:06am PDT

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית