המנצחת הגדולה: 'כשהיופי הפנימי' מנצח הכל!

לפני כמה שנים, התנוססה תמונה לא שגרתית במגזין נחשב באוסטרליה.אם עד כה התנוססה תמונה של דוגמנית יפה ומוכרת, הפעם נחה שם תמונה של אישה הסובלת מכוויות בשישים אחוז מגופה. אך מסתבר, שלתמונה זו התחברו נשים רבות הרבה יותר מכל תמונה שפורסמה איי פעם על שער המגזין * אז מי זו? ומה עומד מאחורי הסיפור מעורר ההשראה שלה? (החיים האמיתיים)

נטלי פולג | כיכר השבת |
המנצחת הגדולה
קוראים לה טוריה פיט. במבט ראשון בתמונתה, הלב מתמלא רחמים. אך כששומעים את סיפור חייה, ורואים את העוצמות שיש לה, מבינים היטב מדוע בחר המגזין דווקא בה שתככב על הכריכה.

כשהייתה טוריה כבת 26, השתתפה במרתון שאורכו מתפרס על מאה קילומטרים. לאחר כמה קילומטר נקלעה טוריה יחד עם חמש חבריה לריצה בתוך שריפה שהתקלחה במקום, מבלי יכולת לצאת ממנה. טוריה שרדה אך סבלה מכוויות בשבעים אחוז מגופה. סיכויים רבים לא נתנו לה הרופאים לשרוד בחיים. אך טוריה האמיצה, נאבקה חזק ונלחמה ממש עם המוות. אחרי שנתיים במסכת חמצן וסדרת ניתוחים ארוכה, היא חזרה לעמוד על רגליה, אך עורה שנשרף כליל, מעוטר צלקות בכמעט משבעים אחוז מגופה.

אך השריפה לא "שרפה" גם את חייה של טוריה, אלא בדיוק ההפך, היא הפכה אותה ללוחמת. וגולת הכותרת הייתה כאשר הצטלמה לשער מגזין נחשב באוסטרליה והפכה להיות הפנים של נפגעי כוויות. טוריה אף פתחה קרן צדקה המיועדת למימון טיפולים נגד כוויות ושחזור העור מחדש.

"אני לא יודעת האם להגיד, שהשריפה וכל מה שעברתי כולל השיקום, לא היה שווה את זה רק בשביל שמישהו יעשה משהו עבור נפגעי הכוויות. זה לא משהו שצריך להתבייש בו, ואם אלוקים החליט שיהיה כך, את צריכה לשמוח במי שאת ואיך שאת נראית, גם אם התמונה שלך לא דומה בכלל לתמונה של דוגמנית על שער מגזין". אומרת טוריה בראיון.

בתקופה האחרונה שוב עלתה טוריה לכותרות, אך הפעם עם הודעה מרגשת ביותר, בן זוגה בשש שנים האחרונות, מייקל הוסקין, הציעה לה נישואין. מייקל, העלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, שהצליח לרגש עד דמעות מאות אלפי עוקבים.

כשהייתה טוריה כבת 26, השתתפה במרתון שאורכו מתפרס על מאה קילומטרים. לאחר כמה קילומטר נקלעה טוריה יחד עם חמש חבריה לריצה בתוך שריפה שהתקלחה במקום, מבלי יכולת לצאת ממנה. טוריה שרדה אך סבלה מכוויות בשבעים אחוז מגופה. סיכויים רבים לא נתנו לה הרופאים לשרוד בחיים. אך טוריה האמיצה, נאבקה חזק ונלחמה ממש עם המוות. אחרי שנתיים במסכת חמצן וסדרת ניתוחים ארוכה, היא חזרה לעמוד על רגליה, אך עורה שנשרף כליל, מעוטר צלקות בכמעט משבעים אחוז מגופה.,אך השריפה לא "שרפה" גם את חייה של טוריה, אלא בדיוק ההפך, היא הפכה אותה ללוחמת. וגולת הכותרת הייתה כאשר הצטלמה לשער מגזין נחשב באוסטרליה והפכה להיות הפנים של נפגעי כוויות. טוריה אף פתחה קרן צדקה המיועדת למימון טיפולים נגד כוויות ושחזור העור מחדש.,"אני לא יודעת האם להגיד, שהשריפה וכל מה שעברתי כולל השיקום, לא היה שווה את זה רק בשביל שמישהו יעשה משהו עבור נפגעי הכוויות. זה לא משהו שצריך להתבייש בו, ואם אלוקים החליט שיהיה כך, את צריכה לשמוח במי שאת ואיך שאת נראית, גם אם התמונה שלך לא דומה בכלל לתמונה של דוגמנית על שער מגזין". אומרת טוריה בראיון.,בתקופה האחרונה שוב עלתה טוריה לכותרות, אך הפעם עם הודעה מרגשת ביותר, בן זוגה בשש שנים האחרונות, מייקל הוסקין, הציעה לה נישואין. מייקל, העלה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, שהצליח לרגש עד דמעות מאות אלפי עוקבים.,,"כולם שאלו אותי למה אני נשאר איתה, למה אני לא מחפש לי התחלות חדשות, למה אני נמצא ליד המיטה שלה כשהיא בקושי יכולה לזוז והרופאים נותנים לה סיכוי קלוש לחיות חיים נורמאליים. אבל אני הכרתי את טוריה מבפנים, ואהבתי את הפנימיות שלה קודם כל. בעיניי גם עכשיו חיצונית היא הכי יפה שיש, אך אישה עם פנימיות כמו של טוריה שלי לא אמצא בשום מקום בעולם, ולכן זו האישה שאני רוצה לחיות לצידה למשך כל חיי". ,המסר שהיה חשוב לטוריה להעביר, הוא מסר חשוב לכולנו. היא כן סופר מודל, אך סופר מודל בדרך שלה, הדרך שמראה שיופי פנימי הוא היופי האמיתי והנכון.
‏הציע לה נישואין - מייקל הוסקין וטוריה (צילומסך מיתוך פייסבוק)

"כולם שאלו אותי למה אני נשאר איתה, למה אני לא מחפש לי התחלות חדשות, למה אני נמצא ליד המיטה שלה כשהיא בקושי יכולה לזוז והרופאים נותנים לה סיכוי קלוש לחיות חיים נורמאליים. אבל אני הכרתי את טוריה מבפנים, ואהבתי את הפנימיות שלה קודם כל. בעיניי גם עכשיו חיצונית היא הכי יפה שיש, אך אישה עם פנימיות כמו של טוריה שלי לא אמצא בשום מקום בעולם, ולכן זו האישה שאני רוצה לחיות לצידה למשך כל חיי".

המסר שהיה חשוב לטוריה להעביר, הוא מסר חשוב לכולנו. היא כן סופר מודל, אך סופר מודל בדרך שלה, הדרך שמראה שיופי פנימי הוא היופי האמיתי והנכון.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית