אלו לא תלמידות סמינר, הן דוגמניות של ויקטוריה בקהם

מעצבת העל המוכשרת מצטרפת לטרנד הצניעות שכבש את מסלול הדוגמנות ומשיקה קולקציית סתיו - חורף בנוסח גלאט כשר שעוברת גם את התקנון המחמיר ביותר ולא היתה מביישת חנות בגדים במאה שערים (אופנה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
צנוע זה באמת יפה
מקולקציית הסתיו - חורף החדשה של ויקטוריה בקהם יהנו כל מנהלי ומורות הסימנרים. טרנד הצניעות שכבש בשנים האחרונות את תצוגות האופנה המתוקשרות ביותר מצליח להפתיע בכל פעם מחדש. המשפט 'צנוע זה יפה' שמתקשר אצלנו באופן אסוסיאטיבי עם המורה צילה (תודו שזה גנרי), וחזר על עצמו באין ספור סיטואציות וווריאציות שכולן נועדו להחדיר בנו יראת שמים או ביקורת, קיבל בשנים האחרונות פרשנות דומה ושונה בעולם האופנה.

התובנה הזו שחדרה אל העולם המוחצן ונטול המעצורים, פחות ממקום של מאיסה ועדינות, יותר מהכרה בשיק ובסטייל שמשדר מראה מכוסה וצנוע, הביאה אל מסלולי הדוגמנות בהשקות אפנה רבות דוגמניות הלבושות בשמלות מקסי ושרוולים ארוכים. כך החזירה אותנו תצוגת האופנה האחרונה של שאנל אל שנות העשרים, כשקולקציית ההוט קוטור שלה לאביב 2017 כללה הרבה חליפות מחויטות ושמלות מכובדות ומכסות.

מי שמזוהה יותר מכולם עם סגנון הלבוש הצנוע והמכובד היא קייט מידלטון, שבלטה על השטיחים האדומים בשמלות שיקיות ומכסות להפליא, בעקבותיה הלכו עוד כמה סלברטאיות ואושיות אופנה כמו נטלי פורטמן והזמרת אדל, אך תצוגה המתואמת לפי כל כללי הצניעות המחמירים והעדינים ביותר כמו קולקציית הסתיו- חורף של ויקטוריה בקהם עוד לא נראתה על אף דמות, מסלול או שטיח אדום.

כשהן מכוסות מכף רגל ועד ראש בשמלות שלושת רבעי (לא ארוך!!) רחבות ועטירות בד המסתירות את כל מה שצריך (כולל את עצמות הצוואר), באיפור מרומז ושיער פשוט וחלק, צעדו אתמול הדוגמניות בתצוגת האופנה החדשה של בקהם שמצליחה להפוך את הקולקצייה שלא היתה מביישת חנות במאה שערים למילה האחרונה בעולם האופנה. גם אם תגייסו את משמר הצניעות המחמיר ביותר לא תצליחו למצוא פגם הלכתי אחד במראה של הדגמניות שללא ספק נותנות פרשנות חזקה ואמינה למשפט השנוי במחלוקות (ראו לעיל).

הקולקציה של בקהאם מציגה מפגן מושלם של אלגנטיות מאופקת. בין האאוטפיטים הבולטים נראו ז'קטים מחויטים בעלי שורות כפתורים כפולות, סריגי גולף רחבים לעומת חצאיות משי רכות ונשפכות, כשהפריט הבולט ביותר היה מגף עור בורדו - שחור שחזר על עצמו בכל הלוקים המאופקים והמשולמים האלה. אנחנו אהבנו.

צפו בתמונות מהקולקצייה חדשה:

התובנה הזו שחדרה אל העולם המוחצן ונטול המעצורים, פחות ממקום של מאיסה ועדינות, יותר מהכרה בשיק ובסטייל שמשדר מראה מכוסה וצנוע, הביאה אל מסלולי הדוגמנות בהשקות אפנה רבות דוגמניות הלבושות בשמלות מקסי ושרוולים ארוכים. כך החזירה אותנו תצוגת האופנה האחרונה של שאנל אל שנות העשרים, כשקולקציית ההוט קוטור שלה לאביב 2017 כללה הרבה חליפות מחויטות ושמלות מכובדות ומכסות.,מי שמזוהה יותר מכולם עם סגנון הלבוש הצנוע והמכובד היא קייט מידלטון, שבלטה על השטיחים האדומים בשמלות שיקיות ומכסות להפליא, בעקבותיה הלכו עוד כמה סלברטאיות ואושיות אופנה כמו נטלי פורטמן והזמרת אדל, אך תצוגה המתואמת לפי כל כללי הצניעות המחמירים והעדינים ביותר כמו קולקציית הסתיו- חורף של ויקטוריה בקהם עוד לא נראתה על אף דמות, מסלול או שטיח אדום.,כשהן מכוסות מכף רגל ועד ראש בשמלות שלושת רבעי (לא ארוך!!) רחבות ועטירות בד המסתירות את כל מה שצריך (כולל את עצמות הצוואר), באיפור מרומז ושיער פשוט וחלק, צעדו אתמול הדוגמניות בתצוגת האופנה החדשה של בקהם שמצליחה להפוך את הקולקצייה שלא היתה מביישת חנות במאה שערים למילה האחרונה בעולם האופנה. גם אם תגייסו את משמר הצניעות המחמיר ביותר לא תצליחו למצוא פגם הלכתי אחד במראה של הדגמניות שללא ספק נותנות פרשנות חזקה ואמינה למשפט השנוי במחלוקות (ראו לעיל)
הכי ילדה טובה ירושלים (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com) ‏זה רק אנחנו או שזה באמת נראה כמו התלבושת? (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com) ‏שימו לב לחולצת הבסיס (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com) ‏מגדירה מחדש את משפט "צנוע זה יפה" (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com) ‏הכי שיקית (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com) ‏יש יותר מאה שערים מזה? (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com) ‏אנחנו רוצים גם (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com) ‏איפלו הידיים מכוסות (צילום מסך מתוך www.victoriabeckham.com)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית