הארמון מגיב: עבדו עליכם, אל תמרחו נוטלה על הפנים

לאחר הסערה שעוררה החשיפה הבלעדית של דבורה מיטשל, שהוצגה בכל ערוצי התקשורת כ'קוסמטיקאית האישית' של קייט וטענה כי הסוד לעור הפנים המושלם של הדוכסית הוא ממרח נוטלה, מתברר למרבה המבוכה כי אין קשר בין הדוכסית לסוד שגרם לנשים רבות ברחבי העולם לרוץ אל המכולת הסמוכה (אופנה וטיפוח)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
עבדו עליכם...
'אפקט קייט', כך מסתבר השבוע, איבד מעט שליטה לאחר שה'חשיפה' של דבורה מיטשל, מי שהוצגה בכל ערוצי התקשורת כ'קוסמטיקאית האישית' של קייט וטענה כי הסוד לעור הפנים המושלם של הדוכסית הוא
ממרח הנוטלה
, התבררה כנטולת כל בסיס וקשר אמיתי למציאות.

כלומר, לא נמצאה הוכחה ברורה ששוקולד נוטלה מזיק או לא בריא לעור הפנים שלך, אבל הקשר בינו לבין עור הפנים הקורן של קייט הוכח כמצוץ מן האצבע, מהסיבה הפשוטה שמיטשל מעולם לא טיפלה בדוכסית מקיימברידג'.

ספק במכוון, ספק בשל חוסר הבנה מביך, הוצגה בתכנית הבוקר של רשת ITV הבריטית, This Morning, הקוסמטיקאית ואשת העסקים בעלת ליין הטיפוח Heaven Skincare ("טיפוח עור שמיימי") כ"תרפיסטית היופי של הדוכסית מקיימברידג'".

ממרח הנוטלה,כלומר, לא נמצאה הוכחה ברורה ששוקולד נוטלה מזיק או לא בריא לעור הפנים שלך, אבל הקשר בינו לבין עור הפנים הקורן של קייט הוכח כמצוץ מן האצבע, מהסיבה הפשוטה שמיטשל מעולם לא טיפלה בדוכסית מקיימברידג'.,ספק במכוון, ספק בשל חוסר הבנה מביך, הוצגה בתכנית הבוקר של רשת ITV הבריטית, This Morning, הקוסמטיקאית ואשת העסקים בעלת ליין הטיפוח Heaven Skincare ("טיפוח עור שמיימי") כ"תרפיסטית היופי של הדוכסית מקיימברידג'".,,בתכנית הדגימה הקוסמטיקאית את הסוד המופלא לעור הפנים של קייט על דוגמנית אחרת וחשפה את מרכיבי מתכון הקסם: צנצנת של הממרח המתוק, כף סוכר ושפתון. ,החשיפה הבלעדית של סוד הטיפוח הזה, זה שגרם לנשים רבות ברחבי העולם לרוץ אל המכולת הסמוכה סוקרה בהרחבה בכל מדורי האופנה והטיפוח ברחבי העולם ועוררה סנסצייה אופנתית ממדרגה ראשונה. ,אולם למרבה המבוכה, ארמון קנסינגטון יצא בתגובה רשמית שהעמידה את כל העניין באור מגוחך למדי, כשלדבריו הדוכסית מעולם לא הייתה לקוחה של מיטשל. ,The Duchess of Cambridge looked the picture of elegance in a pale pink dress by Lela Rose as she arrived in Cornwall with Prince William this morning.,A post shared by Kate Middleton (@hrhtheduchessofcambridge)
‏תשאירו אותו על הלחם... (צילום: שאטרסטוק)

בתכנית הדגימה הקוסמטיקאית את הסוד המופלא לעור הפנים של קייט על דוגמנית אחרת וחשפה את מרכיבי מתכון הקסם: צנצנת של הממרח המתוק, כף סוכר ושפתון.

החשיפה הבלעדית של סוד הטיפוח הזה, זה שגרם לנשים רבות ברחבי העולם לרוץ אל המכולת הסמוכה סוקרה בהרחבה בכל מדורי האופנה והטיפוח ברחבי העולם ועוררה סנסצייה אופנתית ממדרגה ראשונה.

אולם למרבה המבוכה, ארמון קנסינגטון יצא בתגובה רשמית שהעמידה את כל העניין באור מגוחך למדי, כשלדבריו הדוכסית מעולם לא הייתה לקוחה של מיטשל.

The Duchess of Cambridge looked the picture of elegance in a pale pink dress by Lela Rose as she arrived in Cornwall with Prince William this morning.

A post shared by Kate Middleton (@hrhtheduchessofcambridge) on Sep 1, 2016 at 5:41am PDT

זוהרת, אבל לא בגלל הנוטלה...

להגנתה של הקומסטיקאית המפורסמת יאמר, כי למרות שבתכנית נרמזו שוב ושוב קשריה המלכותיים, היא עצמה מעולם לא טענה במפורש שקייט הינה לקוחה שלה, אלא רק אמרה שהיא "מבקרת בארמון באופן קבוע". לעומת זאת, כשנשאלה אם היתה מעורבת במראה הנוצץ של קייט מידלטון על השטיח האדום בטקס פרסי האקדמיה הבריטית, היא השיבה בהתחמקות מכוונת: "היא מאוד יפה אבל אני לא יכולה לדבר על הלקוחות שלי".

שורה תחתונה? תמשיכו למרוח את הממרח המתוק על פרוסת הלחם ולא על הפנים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית