כיצד להיפטר מעור קשה סביב הציפורניים בלי לחתוך אותו

מניקור מקצועי זה עניין לא זול הדורש עקביות והשקעה של זמן שלא תמיד יש ברשותנו. חלקנו בוחרות לוותר עליו בלית ברירה, וחבל, יש דרכים לעשות זאת בבית בעצמכן. התחילו בהסרת עור קשה (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הרימו את ידכן אם אתן יודעות איך להשתמש בצבתית לציפורניים. אוקיי, מי מכן שיודעת, שאפו. אבל בשביל רובנו, לשרה גיבסון טאטל, מייסדת מכוני היופי "אוליב וג'ון, יש שיטה מוכחת וחסרת תקלות לשמירה עליהן מטופחות ויפות, בלי לחתוך את העור הקשה הגדל בפראות סביבן, מדי שבועיים.

מוכנות לזה? אז ככה, בזמן שאתן במקלחת, השתמשו באגודל הימני שלכן בעדינות כדי לדחוף בחזרה את ה"קטיקולות" (העור הקשה מסביב לציפורן) ביד שמאל. החליפו ידיים וחזרו על הפעולה ביד השניה. אחר כך, מיד בסיום המקלחת (דהיינו, בעוד העור שלכן עדיין רך וגמיש), שפשפו אותן בעדינות והסירו את כל עודפי העור הטורדניים. סיימו במריחת שכבה דקה של שמן לציפורניים או בסרום המעניק לחות וזה הכל. עשיתן את שלכן.

האם זה באמת כל מה שאנחנו צריכות לעשות? כן. למעשה, רוב המניקוריסטיות והדרמטולוגים מסכימים: עליכן להיות עדינות עם העור שלכן. הוא שם כדי להגן על הציפורניים ועל העור המקיף אותן מפני זיהום, כך שלחתוך אותו באגרסיביות, במיוחד עם אמצעים מתכתיים, זה מיותר ואולי אפילו מזיק.

אחרי חורף יבש, ה"קטיקולות" שלנו צמחו בצורה גסה במיוחד, אבל חלף לו שבוע של טיפול מרוכז והן מעולם לא נראו טוב יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית