אוהבת ללעוס מסטיק? זהירות, זה יכול להיות מסוכן

קלייר אמבלטון בת ה- 38 לא תיארה לעצמה כי לעיסת מסטיק על בסיס קבוע יכולה להזיק, היא נורא אהבה ללעוס מסטיק במשך שעות היום ולפעמים זה הסתכם בין 5-7 שעות לעיסה * שימי לב למה שהרגל לעיסה קבוע יכול לעשות! (בריאות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
אמבלטון לא האמינה כי התחביב האהוב עליה יהווה נזק עצום, היא אומרת כי תמיד אהבה ללעוס מסטיק, והקפידה על שיהיה נטול סוכר, "לא חשבתי שזו התמכרות ופשוט נשאבתי להרגל" ציינה קלייר. וכי לא העלתה בדעתה כי יש לצרוך מסטיק לזמן מוגבל, מה גם שלא קיימת אזהרה כזו על גבי האריזה או בפרסום כלשהו.
,הרופא אמר לקלייר כי מכיוון שאין לה ברירה היא תצטרך לעבור ניתוח לסת קשה במיוחד, שתי צידי פניה יחתכו כדי להחליף את המפרקים השחוקים בלסת בלוחות מתכת, אמבלטון לא דמיינה בשום סיטואציה שזה המצב שיווצר כתוצאה מהרגל הלעיסה שלה. הרופא ציין בפניה כי לסת אינה אמורה לעבוד רוב שעות היום, והיא חייבת מנוחה בין ארוחה לארוחה. "ואני חשבתי שזה הרגל בריא" אמרה אמבלטון.
‏(צילום: shutterstock) מה שגרם לקלייר להבין שהרגלי הלעיסה שלה הזיקו לה מאד, היא אבחנה של הרופא כי היא סובלת ממצב המכונה "הפרעה במפרק הלסת", היא סבלה מכאבים עזים וקיוותה כי במידה והיא תפסיק ללעוס אז הלסת תחזור לקדמותה. מה שלא בישר טוב בכל הנוגע לליסתה של קלייר הוא שגם הטיפול ומשככי הכאבים שקיבלה לא הועילו, והיא לא הצליחה פתוח את פיה באופן מלא.

הרופא אמר לקלייר כי מכיוון שאין לה ברירה היא תצטרך לעבור ניתוח לסת קשה במיוחד, שתי צידי פניה יחתכו כדי להחליף את המפרקים השחוקים בלסת בלוחות מתכת, אמבלטון לא דמיינה בשום סיטואציה שזה המצב שיווצר כתוצאה מהרגל הלעיסה שלה. הרופא ציין בפניה כי לסת אינה אמורה לעבוד רוב שעות היום, והיא חייבת מנוחה בין ארוחה לארוחה. "ואני חשבתי שזה הרגל בריא" אמרה אמבלטון.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית