שימי לב לעצמך!

'אמא חרדית התמוטטה לעיני ילדיה', נשים עובדות בבית בחוץ עם הילדים וסוחבות את עול החיים על גבן, מצבי התמוטטות וקריעה תחת נטל כבד מתרחשים וצריך לשם לב לסימני אזהרה שהגוף שולח, אל תזלזלי בעייפות, או בסתם כאב שלא מרפה ממך כבר תקופה (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
נדודי שינה מקורם גם בבריאות הנפש ולא רק, כמובן שאכילה מופרזת וחוסר איזון נעים בין נדודי שינה לאכילה, כאשר אין הרמוניה בין הקיבה לשעות האכילה, זה בא לידי ביטוי בחוסר שלווה, גורם לעייפות ומאידך לנידודי שינה. הפרת שלוות הנפש מופרת ע"י חום פנימי הגורם לאי שקט, החום הפנימי גורם לחוסר איזון מנטלי והורמונלי.

אך ישנם גורמים נוספים כגון: עומס יתר, מתחים חרדות, כל אלו מהווים מכשול לאישה, נשים עובדות ומשקיעות, בבית בבעל ובילדים, הזמן אינו תמיד לטובתן והן נאלצות לוותר על שעות שינה חשובות.

דיצה (שם בדוי) אם לשישב וגננת במשך 15 שנה, היא אישה חרוצה ומאורגנת, באחד מימי השגרה חזרה דיצה לביתה היא חשה חולשה איומה ונחה לכמה דק' על הספה, כאשר היא באה לקום היא חשה סחרחורת ונפלה, כתוצאה מהנפילה היא שברה את היד ונקעה את רגל שמאל, דיצה מאותו יום כבר לא תיפקדה וציפתה לה תקופת שיקום ארוכה.

מקרים רבים כמו של דיצה תופסים אותנו מידי יום, דיצה אינה היחידה או הראשונה, שברגע אחד בלתי צפוי השתנו חייה, והתקופה שעברה היתה סבל עבורה ועבור בני משפחתה.

***

ביטוח תאונות אישיות נועד להעניק פיצוי כספי בעת חלילה פציעה, אי כושר עבודה ואו חלילה נכות ומוות מתאונה. גם נפילה מסולם זו ללא ספק תאונה. הביטוח מיועד לכל בני המשפחה בעקבות חלילה נכות או מוות מתאונה ואו פיצוי כספי בגין אי כושר עבודה של 1000 ₪ לשבוע – החל מהיום ה- 15 בלבד. ו

הביטוח מכסה בעיקר נפילות הכרוכות בשברים, לדוגמה: שבר ביד = לערך 14.000 ₪, ואו אשפוז בבי"ח עקב פציעה = כ-800 ₪ ביום, תלוי בגובה הביטוח. ההחלטה הרפואית הינה בידי הרופא המשפחתי בלבד ולא של רופא חברת הביטוח ואו רופא של ביטוח לאומי!

התקשרי עוד היום לשמוע על מגוון פוליסות הביטוח של "גפן בסד", 077-444-7777

כדאי לזכור כי ביטוח תאונות אישיות וביטוח בריאות יכול להציל ולהקל על חייכם וחיי משפחתכם לפרטים כנסו: http://www.gefeni.co.il/?CategoryID=195

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית