משהו חדש מתחיל..

התחדשות זוהי התחושה שהאביב מביא עמו. פריחה, טוהר והתחלה של משהו חדש הבאים לידי ביטוי בפריטי הקולקציה שכולה מושתת על טהרת צבעי הפסטל הרכים ובגזרות נקיות אשר יוצרים מראה קלאסי, עדין וחגיגי. רנואר מציגה קולקציה חדישה ואביבית במיוחד, אז תתחדשי לך (סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
חג הפסח הוא שם נרדף לחג ההתחדשות. זה הזמן לרענן את הקולקציה החורפית, ולהביא לארונך אביב חדש. במיוחד כאשר יש צורך בבגדים חדשים לחג, לחול המועד, לבוקר ולערב ולשביעי של פסח הצמוד לשבת. תוסיפו לכך את העובדה תקופת המעבר בין חורף לאביב, היא תקופה הדורשת יצירתיות מיוחדת בלבוש.

קבלי פתרון: רשת האופנה האיכותית 'רנואר' מציגה קולקציה מדויקת הנותנת מענה ללקוחותיה לתקופת המעבר מהחורף לאביב, המתאימה ביותר לציבור הדתי-החרדי, המתאבזר כבר בעונה זו לקראת הפסח וחול המועד. חברת האופנה המובילה "רנואר" חוגגת השנה את חג הפסח עם קולקציה ייחודית ומגוונת לנשים וגברים ליצירת מראה מינימליסטי.

חג האביב המסמל פריחה, טוהר והתחדשות בא לידי ביטוי בפריטי הקולקציה שכולה מושתת על טהרת צבעי הפסטל הרכים ובגזרות נקיות אשר יוצרים מראה קלאסי, עדין וחגיגי. קולקציית הנשים עוצבה בהשראת ריח הפריחה באוויר ושני הצבעים הבולטים בה הם צבע החג המסורתי לבן וצבע צהוב לימוני שמזכיר שקיעה אביבית נעימה. כמו כן ישנם פריטים שהודפסו עליהם דפוסים פרחוניים עדינים ופריטים המשלבים תחרות ומלמלות ליצירת מראה ענוג.

בין הפריטים שמלות נשפכות, שמלות תחרה, חצאיות עם דפוסי פרחים ושמלות מקסי. קולקציית הגברים מציעה מבחר רחב של חליפות בצבעוניות של כחול עדין, אפור עכבר ושחור המורכבות מ-3 חלקים: מכנסיים מחויטים, חולצות מכופרות וז'קטים אלגנטיים למראה רשמי אך עם קריצה לשנות ה-50 שיוצרות מראה רטרו אופנתי.

לכל אלו מצטרפת קולקציית נעליים רחבה המציעה נעליים אלגנטיות, נעלי עקב וסנדלים למראה חגיגי ומזמין לסעודת ליל הסדר המשפחתית. גב' חגית ברקוביץ, הבעלים של רשת 'רנואר', שמחה להציג את הקולקציה החדישה ואומרת: "בנינו את מיטב האופנה החגיגית המותאמת גם לאישה הדתית והחרדית, שאוהבת להיות עדכנית, חשובה לה ההופעה העכשווית ועם זאת עליה להתאים את לבושה לפני כללי ההלכה".

בואי לקיים את מצוות החג ב'רנואר' ולרכוש לעצמך פריטים חדשים למלתחה, כנאמר במקורותינו: "חייב אדם לשמח אשתו ברגל. כיצד? הנשים קונה להן בגדים ותכשיטין נאים כפי ממונו". בואו ללבוש חג!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית