מתלבטת בין מטפחת לפאה? אנחנו נעזור לך

חשבתן פעם על הקונפליקט הזה שקיים בחורף? מצד אחד מזג האוויר נעשה קר וסגרירי יותר, מה שגורם לנו להתכסות בשכבות ולעטות על גופנו עוד בגדים, גם מכנס אותנו אל ביתנו אל המשפחתיות שלנו, אנחנו פחות יוצאים, פחות מתערים בחברה, אך מצד שני החורף מביא איתו רכות, חמימות ופרץ רגשות שהוקפאו אצלנו בתקופת הקיץ. אנו נעשים אנשים חמים יותר מכילים, משפחתיים, נעימים יותר הייתי אומרת. הקור שבחוץ 'מוליד' מאיתנו חום פנימי א

רחלי ביטון | כיכר השבת |
הקולקצייה החדשה החורפית שלנו מביאה איתה משב רוח רענן של התחדשות לא סתם היא ניסמכה לתקופת החורף.. הכל בסימן של התחלה חדשה טובה יותר, עדכנית יותר, אופנתית יותר... הקולקצייה החורפית שלי היא יריית הפתיחה לשנה החדשה והיא מחייבת אותי להצמד לכללים מחד ומאידך לשפוע בפרץ יצירתיות ולהמציא את עצמי מחדש. יש משהו בחורף שמוציא ממני דברים טובים יותר רכים יותר חמים משהו..

אפיזודה קטנה: חשבתן פעם על הקונפלינקט הזה שקיים בחורף מצד אחד מזג האוויר נעשה קר יותר סגרירי גורם לנו להתכסות בשכבות ולעטות על גופנו עוד בגדים גם מכנס אותנו אל ביתנו אל המשפחתיות אנחנו פחות יוצאים, פחות מיתערים בחברה, אך מצד שני החורף מביא איתו רכות חמימות פרץ רגשות שהוקפא אצלינו בתקופת הקיץ אנו נעשים אנשים חמים יותר מכילים, משפחתיים נעימים יותר הייתי אומרת .. הקור שבחוץ 'מוליד' מאיתנו חום פנימי אז אולי עדיף בכלל שתמיד יהיה חורפי כאן...?

מיד אחרי החגים מצאתי את עצמי טובעת בים של בדים ומירקמים, דווקא בחורף הדגש על אופי הבד מקבל חשיבות גבוהה יותר, יש מקום לתת ביטוי למרקמים קצת יותר כבדים, אפילו מחממים הייתי אומרת, כי הכיסוי ראש הופך גם למחמם ואם אפשר לקבל 2 ציפורים יחד למה לא?!

אפיזודה קטנה: חשבתן פעם על הקונפלינקט הזה שקיים בחורף מצד אחד מזג האוויר נעשה קר יותר סגרירי גורם לנו להתכסות בשכבות ולעטות על גופנו עוד בגדים גם מכנס אותנו אל ביתנו אל המשפחתיות אנחנו פחות יוצאים, פחות מיתערים בחברה, אך מצד שני החורף מביא איתו רכות חמימות פרץ רגשות שהוקפא אצלינו בתקופת הקיץ אנו נעשים אנשים חמים יותר מכילים, משפחתיים נעימים יותר הייתי אומרת .. הקור שבחוץ 'מוליד' מאיתנו חום פנימי אז אולי עדיף בכלל שתמיד יהיה חורפי כאן...?,מיד אחרי החגים מצאתי את עצמי טובעת בים של בדים ומירקמים, דווקא בחורף הדגש על אופי הבד מקבל חשיבות גבוהה יותר, יש מקום לתת ביטוי למרקמים קצת יותר כבדים, אפילו מחממים הייתי אומרת, כי הכיסוי ראש הופך גם למחמם ואם אפשר לקבל 2 ציפורים יחד למה לא?!,,את גירסת ה"אדלה" שלנו שידרגנו לבדי קטיפה, אנגורה ועוד מירקמים עבים יותר שמשווים לו מראה חורפי ומשודרג יותר ומי שניסתה את הפטנט החדש הזה, כבר תבין במה מדובר יש משהו בקלות החבישה של הדגם הזה שפשוט ממכר, את לא צריכה להתאמץ יותר מידי פשוט לשים על הראש ולהראות מליון דולר ועכשיו בצבעי החורף האהובים: בורדו, ירוק חאקי, חרדל כתומים ואפורים, חומים וכחולים כל סקאלת הצבעים החורפית המחממת האהובה עלינו.,,,,כל קולקצייה היא כמו לידה מחדש, היא מתחילה בחנויות הבדים ובליקוט של אינספור בדים ורעיונות זה קורה אצלי בראש ולאט לאט מגיע לשלב הביצוע והיישום שלב אחר שלב, ממש כמו לידת ילד שמרגשת אותי כל פעם מחדש, אודות לפידבק אותו אני מקבלת מהלקוחות שלי. מאגר הרעיונות שלי מתמלא באנרגייה ומשם לכדי רעיון מודה לכן לכל אחת ואחת ומאחלת לכן חורף נעים חמים מישפחתי ואופנתי..,

את גירסת ה"אדלה" שלנו שידרגנו לבדי קטיפה, אנגורה ועוד מירקמים עבים יותר שמשווים לו מראה חורפי ומשודרג יותר ומי שניסתה את הפטנט החדש הזה, כבר תבין במה מדובר יש משהו בקלות החבישה של הדגם הזה שפשוט ממכר, את לא צריכה להתאמץ יותר מידי פשוט לשים על הראש ולהראות מליון דולר ועכשיו בצבעי החורף האהובים: בורדו, ירוק חאקי, חרדל כתומים ואפורים, חומים וכחולים כל סקאלת הצבעים החורפית המחממת האהובה עלינו.

‏ הקולקצייה החדשה מביאה איתה צבעי חורף נעימים ודוגמאות שמשלבות עור וסקאי, בדים שניתן לעבוד איתם יותר בעונה הזו כמו'כ שילובי פרוות ונוצות שגורמות ללוק חורפי, בחורף מקבל אצלינו מקום של כבוד ה"ברט" השכלנו להבין שהברט הוא פריט חובה בחורף הוא נוח לחבישה ומחמם מאוד, הוא עשוי מבדי צמר או אנגורה ששומרים על חום הראש ולכן מחובתינו לעדכן אותו אופנתית השילובים על הברטים משלבים דוגמאות שמכילות מיקס צבעים ע"מ לתת לך מענה למספר אופציות ללבישה ולא להגביל אותך לבגד אחד. ‏ דווקא בחורף טרנד השכבות מקבל ביטוי הולם, גם כי קר לנו וגם כי זה אופנתי ואם תשכילי לשלב שילובים מעניינים יצאו לך מיקסים מעולים שיגרפו מחמאות. ישנם צבעי יסוד כמו האפור או הקאמל שניתנים לשילוב בכ"כ הרבה אופנים אפור משתלב נהדר כצבע בסיס עם בורדו כמו'כ עם ירוק עם כחול עם חרדלים למינהם, החורף נותן לנו הפוגה קלה מהשחור הבסיסי ומביא איתו צבעוניות נעימה לעיניים.

כל קולקצייה היא כמו לידה מחדש, היא מתחילה בחנויות הבדים ובליקוט של אינספור בדים ורעיונות זה קורה אצלי בראש ולאט לאט מגיע לשלב הביצוע והיישום שלב אחר שלב, ממש כמו לידת ילד שמרגשת אותי כל פעם מחדש, אודות לפידבק אותו אני מקבלת מהלקוחות שלי. מאגר הרעיונות שלי מתמלא באנרגייה ומשם לכדי רעיון מודה לכן לכל אחת ואחת ומאחלת לכן חורף נעים חמים מישפחתי ואופנתי..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית