רייצ'ל חוגגת 7 שנים: המעבר מפאה למטפחת

זה שמטפחות הן פריט אופנתי כבר כולם יודעים, השילוב של מטפחת עם תכתיבי האופנה יוצר שילוב מעניין, ממכף רגל ועד ראש * רייצ'ל כוהנת המטפחות, חוגגת 7 שנים למהפך, ואת מוזמנת!

Mame בשיתוף רייצ'ל | כיכר השבת |
מפאה למטפחת..
לפני 7 שנים גמלה בליבי ההחלטה לזנוח את הפאה לטובת הכיסוי. אני בכוונה לא מגדירה מטפחת מאחר שעד היום המוטו שלי דוגל בכך שכיסוי ראש יכול להיות מס' מאוד גדול של ורסיות ואני אכן מאמצת זאת ביומיום. השבוע שלי יכול להתחיל במטפחת להמשיך בטורבן, בברט וכן עוד כיד הדמיון או המוזה שנוחתים עלי באותו הרגע.

חשוב לי להעביר מסר, חשוב לי לתת ביטוי אופנתי, אני עושה אופנה! אומנם במקביל לעבודתי כמעצבת אני רואה שליחות נוספת של מתן אלטרנטיבות לכאלה כמוני שבחרו כיסוי ויש לי על כך ומכך סיפוק מלא כשאני נוכחת לראות שאכן הצלחתי לגעת בעוד מישהי שמצאה אצלי סוג של נחמה.

למען האמת אני עד היום מייצרת את האלטרנטיבות בשביל עצמי, ועל הדילמה האישית שלי כבר הרחבתי על כך בפוסט - המאוד אישי - הקודם. הראש שלי עסוק כל הזמן בטרנד הבא שיתפוס, בפתרון המקליל הבא שיאפשר לנו חוויה נוחה ונעימה יותר. הפטנט עומד לנגד עיני תמיד בתקווה להצליח לגעת בעוד רבדים באוכלוסייה שסביבי שיאהבו פטנט כזה או אחר.

ועכשיו בואו נדבר על הערב שלי ב-11.02 מוצאי שבת שירה שיערך במסעדת רודריגז שיפנקו אותנו במטעמי הבית עם טעם ששמור רק להם בהר חוצבים בירושלים. זה מתקרב וזה מרגשששש! ולא רק בגלל שאלו חגיגות 7 שנים למותג שלי אלא כי זה ארוע שנועד להעלות על נס תקדים אופנתי מקום שהרבה מאיתנו מרגישות בו בנוח. אני יוצרת אופנה מחד ומאידך פועלת מתוך ידיעה ברורה שמה שאני עושה הוא לשם שמיים.

היומיום שלי מלווה בידיעה ברורה והרגשה אמיתית של יד ה' מכוונת.. מספיק לי להסתכל רגע למעלה לדבר איתו ואז כמו קסם רוח ההשראה והיצירה נוחתת עלי במפתיע.. אז בגדול אנחנו חוגגות 7 שנים אבל לא רק.. אני חושבת שהגיע הזמן להרים את הכפפה ולהבין שאופנה מתכתבת לגמרי עם כיסויי ראש, והיום זו אופנה לכשעצמה אם לפני עשור כשהתחתנתי האפשרויות היו מצומצמות מאוד, אזי היום השוק רווי וכלה יכולה לבחור מלכתחילה באופציה של כיסוי ראש מלא ועל כך אנחנו חוגגות... בתקווה ובתפילה לעוד המון חגיגות מעין אלו שיתנו לנו ביטוי אופנתי אמיתי.

אז מחכה לכן, רייצ'ל..

סטודיו רייצל, רחוב יפו 220 ירושלים, נשמח לראותך!!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית