יאנה יוסף: 'אישה צנועה היא נסיכה אמיתית'

אמנם אנחנו נמצאים בחודש שבו כולם משנים ומשתנים, לובשים בגדים שונים ומשונים. אך יש כאלה, שפשוט שינו דרך חיים, והלבוש המלכותי שלהם לא גובל רק בחודש אדר אלא לכל השנה * יאנה יוסף בת של מלך (סטייל, עיצוב)

גילי שלום | כיכר השבת |
יפה לך צניעות..
בעוד כמה ימים תסתובבנה מאות נסיכות ברחבי הארץ, לבושות הוד והדר ומחייכות בחיוך מלכותי לכיוון פשוטי העם. אך מסתבר שאני מצאתי נסיכה אמיתית. נסיכה לא רק בחג הפורים,נסיכה שמחפשת את דרכה לאבא שבשמיים, ועושה עם צעדיה קידוש השם גדול.

יאנה יוסף, שחקנית. החלה בתקופה האחרונה יחד עם בן זוגה להתקרב לדת (או יותר נכון להתחזק, יאנה תמיד נמשכה ליהדות ולכל המשתמע מכך). הצעד הבולט ביותר בדרכה של יאנה, היא ההתחזקות בצניעות וסיגלה לעצמה קוד לבוש צנוע. עם אתר נוטף סטייל שכולו על טהרת הצניעות, היא מחדירה לכל אוהדות השיק והסטייל שצנוע זה לא רק הכי יפה, אלא הרבה יותר מכובד ומלכותי.

"מאז ומתמיד התחברתי לאופנה צנועה, אין דבר יותר יפה בעיניי מאישה שלבושה סגור, קלאסי ושמרני. זה פשוט הופך אותה לנסיכה, וגם בעיני זה הרבה יותר מושך. הגעתי לזה דרך הגיור כך נחשפתי לעולם הזה יותר. אך אני התחברתי לאופנה צנועה עוד מגיל ילדות, פשוט מאד שאופנה צנועה תמיד הייתה נראת בעיני כאריסטוקרטית גבוהה ולאנשים בעלי מעמד.תפסתי את זה כמשהו יוקרתי ונחשב. היום הבנתי שזה לא קשור למחיר, זה פשוט הבגד הצנוע הופך אותך ליוקרתית ומוערכת יותר".

יאנה מרבה לדבר בראיונות על אופנה צנועה, אך לדבריה היא אומרת כי "לא אני המצאתי שצנוע זה יותר יפה, יש רמות של צניעות, אך זה פשוט מובן מאליו שבחורה אצילית מארמון מלוכה לא תצא בלבוש פרוץ ופתוח, ומי לא רוצה להיות בת מלוכה? גם כשאת מכוסה, האדם שממולך לא מסתכל על גופך, הוא מסתכל על הפנימיות שלך, יש דבר יותר טוב מזה?להרגיש מוערכת ומכובדת יותר? להרגיש שמקשיבים לי ולא למראה החיצוני שלי?".

כאחת שבאה מהברנז׳ה החילונית, לא מפחיד אותך ה״מה יגידו״?

"כל אחד שמכיר אותי, יודע שאני עושה מה שעולה לי בראש, ולא מה שעולה לאחרים בראש. באמת שלא אכפת לי מה אומרים, לא חייבת ללכת לפי זה ולפי מה שנהוג בעולם, אני הולכת לפי האני עצמי שלי, ואני חושבת שדי הבינו את זה גם שם" עונה יאנה.

את חושבת שעם לבוש צנוע את מתחברת יותר לקב"ה?

"החיבור עם הקב"ה חייב לבוא מבפנים, קודם כל!. אם אין את הפנימיות לא תעזור בכלל החיצוניות, כל אחד מתחבר לאלוקים בדרך שלו. אך אני חושבת שהחיבור הוא אך ורק מבפנים, אבל עם הפנימיות תבוא גם החיצוניות אני בטוחה בכך".

האתר שלך, מיועד במיוחד למגזר הדתי והשמרני? או שפשוט רצית להנחיל סטייל צנוע לכולם?

"האתר שלי נוצר מביקוש ומחוסר במגזר הדתי, אך נועד לכל הזרמים.אבל עכשיו אני רואה שכל העולמות נהנים מהרעיון וזה מדהים! שגם נשים שבאות מהמגזר הפתוח ומהמגזר החילוני מעוניינות בזה, בעצם חלק מהרעיון של האתר! ולא רק מחוסר בגדים צנועים וסטייל במגזר הדתי".

הייתי ממשיכה לדבר איתה עוד שעות, וכי יש דבר יותר כיף מלדבר עם אישה קסומה? אך לא נשכח שיאנה היא גם אמא במשרה מלאה, חג פורים בפתח ויש לה בייבי לחפש... רעיונות מישהי?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית