סיפור מהחיים: תמונה פשוטה שריגשה את הרשת

פוסט מרגש שהעלה בעל על אשתו זכה ליותר מ-700 אלף לייקים. בוב בעלה של רינה וואסון צילם אותה כאשר היא ישנה עם בנה, הוא הסביר בפוסט מרגש מדוע רינה היא 'גיבורה' והרשת התרגשה * הערכה של בעל (ויראלי)

יערית אלבז | כיכר השבת |
לפעמים תמונות ברשת לא חייבות להיות מוזרות, הם יכולות להיות תמונות פשוטות ביותר, אך הסיפור שעומד מאחוריהם גדול יותר. ישנם הרבה אנשים העובדים בשרות הציבור בתפקידים שונים, רינה וואסון היא אחת מהם, היא בעצם 'אחות טראומה' במקצועה, היא עובדת בממוצע 14 שעות ובין משמרת למשמרת היא מגיעה לבית לטפל בבנה, היא ישנה מעט וחדורת מוטיבציה והתלהבות מעבודתה כל יום מחדש, בעלה צילם אותה תמונה פשוטה, במצב תנומה עם בנה הקט וצירף לזה פוסט מרגש, התמונה הפכה לויראלית והמסר ריגש את הרשת.
,"זאת אשתי מנמנמת בעוד שעה היא תתעורר ותתחיל להתכונן למשמרת הבאה שלה" כתב בוב בפוסט "היא תתאפר ותסתרק מהר, היא תתלונן שהיא נראית נורא, אני לא אסכים איתה ואכין לה כוס קפה. היא תנסה לשתות את הקפה שלה תוך כדי שהיא משחקת עם התינוק שלנו שיטפס עליה".,הפוסט עד כה נראה כתיאור פשוט של אישה ואמא שעובדת כבשיגרה, אך התיאור הבא הוא זה שסחף את כולם "רינה בכל זאת עובדת בעבודה קצת אחרת, מדי פעם היא תהיה מהורהרת ולא תקשיב למה שאני אומר" מבחינתו טוען בוב : "ככה היא מכינה את עצמה למשמרת הבאה, היא חושבת שאני לא שם לב, היא תנשק את התינוק ותפרד ממני בחיוך, ואז היא תלך לטפל באנשים שעוברים את היום הכי גרוע בחייהם: נפגעי תאונות דרכים, פצועי ירי, כוויות, גפיים שבורות".,רינה היא אחות בחדר טראומה, היא משמשת ב-2 כובעים, אמא ואחות, בתמונה היר נראית מכורבלת עם בנה אבל מעשי החסד שהיא עושה מדי יום נעשים אצלה בטבעיות יש פער בין רינה האם לבין מי שהיא כאחות בשגרת העבודה שלה. בהמשך הפוסט מתאר בוב את עבודתה של רינה "היא מטפלת באנשי מקצוע, בעניים, באנשי דת, במכורים, בכאלו שאיבדו טעם לחיות, אמהות, אבות, בנים, בנות ומשפחות. בכלל לא משנה מי אתה ומה קרה לך. היא תטפל בך".,"היא חוזרת הביתה לאחר 14 שעות עבודה, היא תניח בצד את הנעליים שלה שדרכו בדם, מיצי קיבה ודמעות. הרגליים שלה יבערו מכאב. לפעמים היא לא תרצה לדבר על מה עבר עליה, לפעמים היא תוכל לדבר רק על זה. לפעמים היא תפרוץ בצחוק ואז תבכה, לפעמים היא רק תבכה. אבל לא משנה מה יקרה ומה היא מרגישה, היא תגיע בזמן למשמרת הבאה שלה".,בוב ממשיך לתאר כי כמה פעמים הוצע לרינה לשדרג את תפקידה ולעבור לתפקיד קל יותר, עם שעות נוחות יותר, אך רינה תמיד סירבה, היא מאד אוהבת את עבודתה למרות הקושי " רינה היאר גיבורה" כך חותם בוב "היא מרגישה ברת מזל על כך שהיא עוזרת לאנשים והיא אוהבת את עבודתה" הוא מתאר כי: "זו עבודה קשה אבל בשבילה העבודה הזו היא ייעוד ולמרות שהציעו לה לא אחת לעבור לעבודה קלה יותר והיא תמיד סרבה".,רינה מבטלת ואינה מגדירה עצמה כפי שכינה אותה בעלה "גיבורה" אבל בוב שוב חולק עליה: "אני מאמין שיש בעולם מיליונים של גיבורים, אנשים כאילו רגילים אבל העולם לא היה יכול לשרוד בלעדיהם אפילו יום אחד".,,הרשת קראה את הפוסט התרגשה והגיבה בהתאם, יותר מ- 700 אלף לייקים ושיתופים, מה שמראה לנו שלא מחייב תמונה מרעישה, מוזרה או משהו שמוציא אנשים משלוותם, אלא דווקא הסיפורים הקטנים, הערכה, ובעיקר מעשים טובים גורמים לאנשים להתרגש.
התמונה שריגשה (‏מיתוך דף הפייסבוק של בוב)

"זאת אשתי מנמנמת בעוד שעה היא תתעורר ותתחיל להתכונן למשמרת הבאה שלה" כתב בוב בפוסט "היא תתאפר ותסתרק מהר, היא תתלונן שהיא נראית נורא, אני לא אסכים איתה ואכין לה כוס קפה. היא תנסה לשתות את הקפה שלה תוך כדי שהיא משחקת עם התינוק שלנו שיטפס עליה".

הפוסט עד כה נראה כתיאור פשוט של אישה ואמא שעובדת כבשיגרה, אך התיאור הבא הוא זה שסחף את כולם "רינה בכל זאת עובדת בעבודה קצת אחרת, מדי פעם היא תהיה מהורהרת ולא תקשיב למה שאני אומר" מבחינתו טוען בוב : "ככה היא מכינה את עצמה למשמרת הבאה, היא חושבת שאני לא שם לב, היא תנשק את התינוק ותפרד ממני בחיוך, ואז היא תלך לטפל באנשים שעוברים את היום הכי גרוע בחייהם: נפגעי תאונות דרכים, פצועי ירי, כוויות, גפיים שבורות".

רינה היא אחות בחדר טראומה, היא משמשת ב-2 כובעים, אמא ואחות, בתמונה היר נראית מכורבלת עם בנה אבל מעשי החסד שהיא עושה מדי יום נעשים אצלה בטבעיות יש פער בין רינה האם לבין מי שהיא כאחות בשגרת העבודה שלה. בהמשך הפוסט מתאר בוב את עבודתה של רינה "היא מטפלת באנשי מקצוע, בעניים, באנשי דת, במכורים, בכאלו שאיבדו טעם לחיות, אמהות, אבות, בנים, בנות ומשפחות. בכלל לא משנה מי אתה ומה קרה לך. היא תטפל בך".

"היא חוזרת הביתה לאחר 14 שעות עבודה, היא תניח בצד את הנעליים שלה שדרכו בדם, מיצי קיבה ודמעות. הרגליים שלה יבערו מכאב. לפעמים היא לא תרצה לדבר על מה עבר עליה, לפעמים היא תוכל לדבר רק על זה. לפעמים היא תפרוץ בצחוק ואז תבכה, לפעמים היא רק תבכה. אבל לא משנה מה יקרה ומה היא מרגישה, היא תגיע בזמן למשמרת הבאה שלה".

בוב ממשיך לתאר כי כמה פעמים הוצע לרינה לשדרג את תפקידה ולעבור לתפקיד קל יותר, עם שעות נוחות יותר, אך רינה תמיד סירבה, היא מאד אוהבת את עבודתה למרות הקושי " רינה היאר גיבורה" כך חותם בוב "היא מרגישה ברת מזל על כך שהיא עוזרת לאנשים והיא אוהבת את עבודתה" הוא מתאר כי: "זו עבודה קשה אבל בשבילה העבודה הזו היא ייעוד ולמרות שהציעו לה לא אחת לעבור לעבודה קלה יותר והיא תמיד סרבה".

רינה מבטלת ואינה מגדירה עצמה כפי שכינה אותה בעלה "גיבורה" אבל בוב שוב חולק עליה: "אני מאמין שיש בעולם מיליונים של גיבורים, אנשים כאילו רגילים אבל העולם לא היה יכול לשרוד בלעדיהם אפילו יום אחד".

‏רינה, בוב והילד (מיתוך דף הפייסבוק של בוב)

הרשת קראה את הפוסט התרגשה והגיבה בהתאם, יותר מ- 700 אלף לייקים ושיתופים, מה שמראה לנו שלא מחייב תמונה מרעישה, מוזרה או משהו שמוציא אנשים משלוותם, אלא דווקא הסיפורים הקטנים, הערכה, ובעיקר מעשים טובים גורמים לאנשים להתרגש.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית