הלביאה: חמישה ׳גורים׳, בעל לומד ומביאה את הלחם הביתה

לאחר הלידה של הילד הרביעי משהו במוריה נשבר. נכון, כולן מסביב מצליחות להסתדר ולא מתלוננות, משדרות לכולן שהכל בחיים שלהן מושלם, אבל מוריה? היא החליטה שמגיע לה יותר. יותר עזרה, יותר שקט, יותר חופש, יותר זמן לעצמה. והכל? כדי שתוכל להיות אשה טובה יותר ואם טובה ורגועה * מה היא עשתה? (משפחה)

מאמע | כיכר השבת |
מוריה רוזנטל (שם בדוי, השם האמיתי שמור במערכת) ממודיעין עילית הרגישה שהחיים הם פשוט יותר מידי בשבילה אחרי הילד הרביעי. הסיפור המדהים שלה מציג תגלית מוזרה שהעניקה לה את הכוח והצליחה לרומם את משפחתה מחיי דלות.

"ילדים זו ברכה ושמחה אך עדיין, העומס הכלכלי הופך כבד, במיוחד כשבעלי לומד כל יום" אומרת מוריה, ״מצאתי את הכסף בין הכביסות״. ואז זה הגיע. בעלה חזר יום אחד מהעבודה עם סיפור על אברך בכולל שמגיע עם בגדים חדשים ונראה מסודר. הוא התגבר על הביישנות, ושאל אותו מ׳איפה הוא מביא את הכסף? האברך מספר לו על שיטה באינטרנט שדרכה הוא משווק שעונים לאמריקאים יהודיים, בלי להבין שום דבר במחשבים או בשיווק. ככה למעשה הוא הקים ״עסק״ שפועל מעצמו. 'האברך מוכר שעונים באינטרנט ליהודים אמריקאים בלי להבין במחשבים בכלל', בעלי התלהב. ורצה לעשות את זה בעצמו, אבל העומס בכולל בזמן חורף היה גבוה מדי, ובגלל שהוא התחיל דווקא בתקופה העמוסה הזאת הוא לא הצליח להתמיד.

״משהו נשבר״

לאחר הלידה של הילד הרביעי משהו במוריה נשבר. נכון, כולן מסביב מצליחות להסתדר ולא מתלוננות, משדרות לכולן שהכל בחיים שלהן מושלם, אבל מוריה? היא החליטה שמגיע לה יותר. יותר עזרה, יותר שקט, יותר חופש, יותר זמן לעצמה. והכל? כדי שתוכל להיות אשה טובה יותר, ואם טובה יותר - רגועה, סבלנית וחמה.

״אם לאמר את האמת״ חושפת מוריה את הסיבה האמיתית שהיא מסכימה להתראיין, ״הייתי מאוכזבת מהמצב שלנו עם כל הכבוד למרות שאנחנו חרדים, הרגשתי שאנחנו לא חייבים להתפשר על איכות החיים שלנו, במילים אחרות, הרגשתי שהקב״ה רוצה שאדאג למשפחה טוב יותר ממה שעשיתי עד היום". אז היא לקחה את העניינים בידיים, בין הכביסות והתנומות צהריים של הקטנים, היא מצאה את הזמן לשבת על המחשב, ואפילו ׳גנבה׳ עוד שעת עירות, מאוחר בלילה.

״הזר המסתורי שלי...״

היא שמעה על אדם טל מבעלה, אותו הכיר כשהתעמק בשיטת השיווק המוזרה. נכנסה לסרטונים שלו והבינה. היא הבינה מה חסר לה ואחרי מספר שבועות, החלה להרוויח. בהתחלה? זה היה מעט. 100 דולר פה, 200 דולר שם. אבל אחרי חודשיים? היא מתעוררת בבוקר למשכורת של 8,000 שקל. ״רציתי לבכות מאושר״, היא מעידה, ״בחיים לא הייתי מאמינה שאני… מוריה… מסוגלת להרוויח סכומים כאלה.״

״זכיתי״ היא אומרת. ״אדם עזר לי מרחוק, דרך המיילים, והעצות שלו? שוות משקלן בזהב. זה לא מייצג והוא לא עושה את זה עם כולם, אבל כנראה שמשהו בסיפור שלי תפס אותו. יכול להיות שזה בגלל שאחיו חזר בתשובה. בכל מקרה, אני מרגישה ברת מזל על ההזדמנות שקיבלתי בזכותו״.

והדבר שאני הכי מרגש אותי? ״בעלי פתח עבורי את רשת הקשרים שלו ואני בהחלט יכולה לראות, כיצד אנחנו מגדילים משמעותית את ההכנסה, כבר בחודש הקרוב. היום הוא כבר לומד בראש נקי״. פיתו בסלו. ״לומד בראש נקי״

אז איך עושים מה שאת עושה?

אני יודעת שאדם בדיוק פותח מחזור נוסף וכנראה האחרון של הקורס שלו. האמת שרוב האנשים אפילו לא צריכים את הקורס, אדם פשוט כל-כך נדיב והוא נותן המון המון מידע בחינם באתר שלו (שיורד מהאוויר בקרוב).

>> כדי להיכנס למיני קורס החינמי של אדם לחצו פה

לקריאה נוספת:

* הדרכתו וידאו חושפת כיצד אפשר לצאתלחירות כלכלית לקראת פסח

*הסיפור הנורא שכמעט גרם לעצמאי להתאבד אך הוביל אותו לגלות מכרה זהב

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית