איך לפענח את הוראות הכביסה • המדריך המלא

תסלחי אם את יודעת את זה כבר שנים, אבל התברר לי לראשונה, מחקירה קצרה אצל אדון גוגל, שקיים הגיון מסוים במקרא הסימנים הזה, מה שהופך אותו ללא כזה מסובך כמו שחשבתי • המדריך המלא להוראות כביסה (בית)

mame | כיכר השבת |
יש הגיון מאחורי זה...
אז אחרי שהבנת, כמוני, שאין לך מושג וחצי בשפת הסימנים ההזויה של הוראות הכביסה, הגיע הזמן באמת להבין למה התכוון המשורר, כשנתן לביתו בת ה-3 לצייר ציורים ולהחליט מה כל אחד מהם יאמר.

אז התחלתי לשנן את הצורות ותרגומן הכביס, אבל מהר מאד הבנתי שיקח לי פחות זמן לכבס כל בגד ביד, מה שבטח ימנע טעויות, מאשר ללמוד כל צורה ופישרה בע"פ (נגמר לי המח אי שם בבבגרות בהיסטוריה).

ובכן, חקירה קצרה אצל אדון גוגל העלתה ממצאים מדהימים. תסלחי אם את יודעת את זה כבר שנים, אבל התברר לי שקיים הגיון מסוים במקרא הסימנים הזה, מה שהופך אותו ללא כזה מסובך כמו שחשבתי.

אז ככה. הסמלים מחולקים ל-5 קבוצות. הוראות כביסה, הוראות הלבנה, הוראות ייבוש, הוראות גיהוץ והוראות לניקוי יבש, כשלכל קבוצה יש צורה גיאומטרית שמסמלת אותו, והיא המפתח הראשון שיעזור לנו להבין לאיזה שלב משלבי הכביסה נועד הסמל. לדוגמא: משולש מסמל את הוראות ההלבנה, ריבוע את הוראות הכביסה וכו' (כפי שיובא בהמשך).

על הצורה הבסיסית מופיעים כל מיני נקודות וקווים שגם להם תפקידים ברורים: נקודות מתייחסות לחום המים והקווים לעדינות הסחיטה. אז במקום לשנן כל צורה בנפרד, רק תקדישי דקה להבין את ההגיון העומד מאחורי מדריך הכביסה, ומובטח לך גן עדן של בגדים במימדיהם המקוריים.

אז התחלתי לשנן את הצורות ותרגומן הכביס, אבל מהר מאד הבנתי שיקח לי פחות זמן לכבס כל בגד ביד, מה שבטח ימנע טעויות, מאשר ללמוד כל צורה ופישרה בע"פ (נגמר לי המח אי שם בבבגרות בהיסטוריה).,ובכן, חקירה קצרה אצל אדון גוגל העלתה ממצאים מדהימים. תסלחי אם את יודעת את זה כבר שנים, אבל התברר לי שקיים הגיון מסוים במקרא הסימנים הזה, מה שהופך אותו ללא כזה מסובך כמו שחשבתי. ,אז ככה. הסמלים מחולקים ל-5 קבוצות. הוראות כביסה, הוראות הלבנה, הוראות ייבוש, הוראות גיהוץ והוראות לניקוי יבש, כשלכל קבוצה יש צורה גיאומטרית שמסמלת אותו, והיא המפתח הראשון שיעזור לנו להבין לאיזה שלב משלבי הכביסה נועד הסמל. לדוגמא: משולש מסמל את הוראות ההלבנה, ריבוע את הוראות הכביסה וכו' (כפי שיובא בהמשך)
‏ ‏ ‏ ‏ ‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית