מרגש: מצאה מכתבים מביתה שנהרגה שנועדו לשמח אותה

כמעט חודש לאחר שאבדה את ביתה בתאונת דרכים, קבלה סינדי מאת'יס, האם השכולה את המתנה הכי מדהימה שיכלה לקבל מביתה, סדרת מכתבים מביתה שהגיעו אליה בזמן שהיא נזקקה לה יותר מאי פעם (בעולם)

mame | כיכר השבת |
מכתבים משמים
לקראת יום הולדתה של סינדי מאת'יס הכינה לה ביתה המתבגרת מייסי סדרה של 25 מכתבים מושקעים, שנועדו 'לזמנים קשים', כשאמה תרגיש שהיא זקוקה לתמיכה ולנחמה, כך מדווח ה-CBS News. המחווה המתוקה והמרגשת הזאת התבררה למפרע כנבואית באופן מפעים, כאשר עכשיו, יותר מאי פעם סינדי זקוקה לנחמה הזאת, בעודה מבכה על אובדן ביתה שנהרגה בתאונה דרכים.

על כל מכתב שלה, מייסי כתבה הוראה אחרת. "פתחי כאשר ... את מתגעגעת אליי," כך כתבה מייסי על מכתב אחד. "פתחי כאשר ... את נרגשת ממשהו", "תפתחי כשאת צריכה לצחוק", "תפתחי כשאת לא מרגישה יפה", כתבה הבת המיוחדת על מכתבים נוספים. כוונתה של מייסי היתה פשוט למצוא דרך לעודד את אמא שלה ברגעים קשים. לא היה לה מושג עד כמה מועילים ובעלי ערך יהיו המכתבים שלה רק כעבור שנה.

"רובם בהחלט מעודדים," אמרה סינדי בראיון ל-CBS News. "הם כל כך במקום ויש מקרים בהם נראה שהיא מכירה אתי הרבה יותר מדי טוב. זו המתנה הטובה ביותר שילד יכול לתת להורה". סינדי מצאה אחד ממכתביה של מייסי שבוע אחד בלבד לאחר שנפטרה, בעת שניקתה את מכוניתה. על המכתב הזה היה כתוב: "פתחי כאשר ... את לא יכול לישון."

על כל מכתב שלה, מייסי כתבה הוראה אחרת. "פתחי כאשר ... את מתגעגעת אליי," כך כתבה מייסי על מכתב אחד. "פתחי כאשר ... את נרגשת ממשהו", "תפתחי כשאת צריכה לצחוק", "תפתחי כשאת לא מרגישה יפה", כתבה הבת המיוחדת על מכתבים נוספים. כוונתה של מייסי היתה פשוט למצוא דרך לעודד את אמא שלה ברגעים קשים. לא היה לה מושג עד כמה מועילים ובעלי ערך יהיו המכתבים שלה רק כעבור שנה.,"רובם בהחלט מעודדים," אמרה סינדי בראיון ל-CBS News. "הם כל כך במקום ויש מקרים בהם נראה שהיא מכירה אתי הרבה יותר מדי טוב. זו המתנה הטובה ביותר שילד יכול לתת להורה". סינדי מצאה אחד ממכתביה של מייסי שבוע אחד בלבד לאחר שנפטרה, בעת שניקתה את מכוניתה. על המכתב הזה היה כתוב: "פתחי כאשר ... את לא יכול לישון.",,"אני רוצה שתדעי שאני אוהבת אותך," כתבה מייסי לאמה. "אני מרגישה כאילו אני לא אומרת לך את זה מספיק. ובגלל שאת לא יכולה לישון ואת בטח לחוצה בגלל משהו, אני צריכה שתדעי שאני אוהבת אותך".,אחרי שקראה את המכתב הראשון, סינדי איתרה את השאר, ומצאה את כולם מלבד אחד. עכשיו, היא חולקת את המסרים של מייסי ב"מסע של מייסי," דף פייסבוק שפתחה לזכרה של בתה שצבר עד כה יותר מ -6,000 עוקבים. "זה נראה כאילו היא ידעה, אבל היא לא ידעה," אמרה סינדי. "כל מכתב עזר לי בהרבה דרכים ומובנים. זה מרגיש כאילו היא שם איתי.",לא ברור מדוע סידני לא קבלה את המכתבים האלה עד היום, אולי מייסי כתבה והתחרטה, אך המחווה הנבואית הזאת הוכיחה את עצמה כמתנה מכוונת משמים, שהגיעה בדיוק ברגע ובזמן הנכון.,אין מקרה בעולם, כבר אמרנו?
‏נבאה ולא ידעה מה נבאה. מייסי מאת'יס (מתוך דף הפייסבוק Macy's Journey)

"אני רוצה שתדעי שאני אוהבת אותך," כתבה מייסי לאמה. "אני מרגישה כאילו אני לא אומרת לך את זה מספיק. ובגלל שאת לא יכולה לישון ואת בטח לחוצה בגלל משהו, אני צריכה שתדעי שאני אוהבת אותך".

אחרי שקראה את המכתב הראשון, סינדי איתרה את השאר, ומצאה את כולם מלבד אחד. עכשיו, היא חולקת את המסרים של מייסי ב"מסע של מייסי," דף פייסבוק שפתחה לזכרה של בתה שצבר עד כה יותר מ -6,000 עוקבים. "זה נראה כאילו היא ידעה, אבל היא לא ידעה," אמרה סינדי. "כל מכתב עזר לי בהרבה דרכים ומובנים. זה מרגיש כאילו היא שם איתי."

לא ברור מדוע סידני לא קבלה את המכתבים האלה עד היום, אולי מייסי כתבה והתחרטה, אך המחווה הנבואית הזאת הוכיחה את עצמה כמתנה מכוונת משמים, שהגיעה בדיוק ברגע ובזמן הנכון.

אין מקרה בעולם, כבר אמרנו?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית