השמלה שמשגעת את הרשת

בימים האחרונים משגעת שמלה אחת את הרשת כולה. גולשות וגולשים מתווכחים על צבעיה השנויים במחלוקת של השמלה. 75 אחוזים מכלל הגולשים החליטו שצבע השמלה הוא זהב לבן, ו- 25 הנותרים אמרו כי צבעה כחול שחור. במה בחרו הנשים ובמה הגברים?

יערית אלבז | כיכר השבת |
בימים האחרונים משגעת שמלה אחת את הרשת כולה. גולשות וגולשים מתווכחים על צבעיה השנויים במחלוקת של השמלה. 75 אחוזים מכלל הגולשים החליטו שצבע השמלה הוא זהב לבן, ו- 25 הנותרים אמרו כי צבעה כחול שחור. מסתבר גם שרוב הנשים ראו זהב לבן ולעומת זאת הגברים ראו כחול שחור.

חברת אדובי ומומחים רבים הוכיחו כי זוהי אשלייה אופטית בלבד וציבעה המקורי של השמלה הוא כחול שחור. מדובר במשחק של אור וצל ולכן גווני הצבעים משתנים. שילוב של כמות האור שמוקרנת על השמלה יוצרת את השינוי בגוונים.

חברת אדובי ומומחים רבים הוכיחו כי זוהי אשלייה אופטית בלבד וציבעה המקורי של השמלה הוא כחול שחור. מדובר במשחק של אור וצל ולכן גווני הצבעים משתנים. שילוב של כמות האור שמוקרנת על השמלה יוצרת את השינוי בגוונים.,,נשים בחרו לבן זהב,לבן וזהב הם צבעים נשיים יותר מעידים על רכות, טוהר נקיון כפיים, רצון לשלמות. הזהב מעיד על צבע יוקרתי, יצירת קשרים, חביבות, ויכולת עמידה בסבלנות.,גברים בחרו כחול שחור,כחול ושחור – הכחול מעיד על התלבטות, התבוננות עצמית, התמדה, חכמה, דאגנות וחשדנות. שחור מעיד על עשייה, מכובדות, נטייה לצעקנות ומסתוריות.,הגברים על אף שייצגו את המיעוט בחרו בצבע הנכון של השמלה.,האם זה מעיד על הבדלים חדים?,לא בהכרח. נטייתן של נשים להתמקד בפרטים הקטנים, ולכן הן ראו את מרכיבי הצבע. הגברים, לעומת זאת, ראו בכלליות את צבעה המקורי של השמלה.,מראה האור ברשתית העין: מתחלק ל-2. הקנים - אלו הם החיישנים הרגישים לעוצמה הנמוכה של האור, והמדוכים - אלו הם חיישני הצבע. ברשתית העין קיימים שלושה סוגיי מדוכים האחראים על הצבע. כל סוג רגיש לתחום שונה של קרינה מהאור וממוקם באורך גל שונה אחד מהשני. ישנם מדוכים בעלי רגישות גבוהה יותר במיוחד לצבע הירוק, הם בעלי גל בינוני. ישנם מדוכים הרגישים לצבע הכחול והן בעלי גל קצר יותר. הקרינה בעת המבע האדום היא בעלת הגל הארוך ביותר.,נתון זה מחזק את הראיה של הצבע הכחול שנחשבת לגל הקצר ביותר.,
איזה צבע אתן רואות פה? (צילום מסך)

נשים בחרו לבן זהב

לבן וזהב הם צבעים נשיים יותר מעידים על רכות, טוהר נקיון כפיים, רצון לשלמות. הזהב מעיד על צבע יוקרתי, יצירת קשרים, חביבות, ויכולת עמידה בסבלנות.

גברים בחרו כחול שחור

כחול ושחור – הכחול מעיד על התלבטות, התבוננות עצמית, התמדה, חכמה, דאגנות וחשדנות. שחור מעיד על עשייה, מכובדות, נטייה לצעקנות ומסתוריות.

הגברים על אף שייצגו את המיעוט בחרו בצבע הנכון של השמלה.

האם זה מעיד על הבדלים חדים?

לא בהכרח. נטייתן של נשים להתמקד בפרטים הקטנים, ולכן הן ראו את מרכיבי הצבע. הגברים, לעומת זאת, ראו בכלליות את צבעה המקורי של השמלה.

מראה האור ברשתית העין: מתחלק ל-2. הקנים - אלו הם החיישנים הרגישים לעוצמה הנמוכה של האור, והמדוכים - אלו הם חיישני הצבע. ברשתית העין קיימים שלושה סוגיי מדוכים האחראים על הצבע. כל סוג רגיש לתחום שונה של קרינה מהאור וממוקם באורך גל שונה אחד מהשני. ישנם מדוכים בעלי רגישות גבוהה יותר במיוחד לצבע הירוק, הם בעלי גל בינוני. ישנם מדוכים הרגישים לצבע הכחול והן בעלי גל קצר יותר. הקרינה בעת המבע האדום היא בעלת הגל הארוך ביותר.

נתון זה מחזק את הראיה של הצבע הכחול שנחשבת לגל הקצר ביותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית