המבזקון היומי של מאמע

ציפי חוטובלי מרגיעה את הרוחות סביב סערת הריגול. האם כחלון יהפוך למלך הפריפריה? בקרוב תוכלו לבקש חשבונית גם על קמעות. צפו: לא תאמינו מה ניתן לעשות ממשחקי אור וצל (מבזקון)

יערית אלבז | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock, עיבוד: Mame | פלאש 90 - יונתן סינדל, נתי שוחט)
(צילום: shutterstock, עיבוד: Mame | פלאש 90 - יונתן סינדל, נתי שוחט)

חוטובלי: לא היה וירוס, הרבה יותר חשוב להמנע מהסכם רע

, חוטובלי: לא היה וירוס, הרבה יותר חשוב להמנע מהסכם רע,,סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, בראיון לגל"צ אמרה "אין בסיס לכל הדיווחים הבינלאומיים על המעורבות של ישראל בעניין", מה שהרבה יותר חשוב זה שנמנע הסכם רע, אחרת, בסופו של יום נמצא את עצמנו עם מטרייה גרעינית של איראן", , דובר מחלקת המדינה האמריקנית, ג'ף רת'קי : "מבלי להיכנס לפרטים של הדו"ח אני יכול לספר שאנו נוקטים צעדים כדי להבטיח שהפרטים המסווגים במשא ומתן יישארו מאחורי דלתיים סגורות".,הווירוס המדובר שימש לריגול בלבד אחר שיחות הגרעין ולא נועד לחבלה. הוא ניצל שלוש פרצות "זירו-דיי" שונות של מערכת ווינדוס, מונח באבטחת מידע המתאר פרצה שרק התוקפים מודעים אליה עד שהיא נחשפת, וכך הם יכולים לפעול בחסות אותה פרצה מבלי להתגלות במשך זמן רב. לדברי חוטובלי, לא היה וירוס.., משתלם לעבור לפריפריה ,,רב, מקובל? תחוייב במס הכנסה ,רשות המיסים העבירה היום טיוטת חוזר המסדירה את מיסוי בגין שרותים הניתנים עלידי רבנים: זאת אומרת שרבנים המעניקים שרותים, עושים שימוש בקמעות או בתשמישי קדושה יחוייבו במיסים. ,,,סקר 'ערוץ הכנסת' בעקבות פרשת חזן: ,79% בעד החלטת יו"ר הכנסת כשהשעה את חזן,8% נגד,59% מאמינים לתחקיר בערוץ 2,6% לא. 75% בעד חוק להדחת ח"כ מכהן,12% נגד
‏

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, בראיון לגל"צ אמרה "אין בסיס לכל הדיווחים הבינלאומיים על המעורבות של ישראל בעניין", מה שהרבה יותר חשוב זה שנמנע הסכם רע, אחרת, בסופו של יום נמצא את עצמנו עם מטרייה גרעינית של איראן",

דובר מחלקת המדינה האמריקנית, ג'ף רת'קי : "מבלי להיכנס לפרטים של הדו"ח אני יכול לספר שאנו נוקטים צעדים כדי להבטיח שהפרטים המסווגים במשא ומתן יישארו מאחורי דלתיים סגורות".

הווירוס המדובר שימש לריגול בלבד אחר שיחות הגרעין ולא נועד לחבלה. הוא ניצל שלוש פרצות "זירו-דיי" שונות של מערכת ווינדוס, מונח באבטחת מידע המתאר פרצה שרק התוקפים מודעים אליה עד שהיא נחשפת, וכך הם יכולים לפעול בחסות אותה פרצה מבלי להתגלות במשך זמן רב. לדברי חוטובלי, לא היה וירוס..

משתלם לעבור לפריפריה

‏ שר האוצר כחלון יביא לאישור הקבינט תוכנית לפיתוח הפריפריה, שתעניק הנחה למשלמי המשכנתא גם עבור רכישת בית פרטי במטרה לעודד רכישה והתיישבות בעיירות הפיתוח בפריפריה.

רב, מקובל? תחוייב במס הכנסה

רשות המיסים העבירה היום טיוטת חוזר המסדירה את מיסוי בגין שרותים הניתנים עלידי רבנים: זאת אומרת שרבנים המעניקים שרותים, עושים שימוש בקמעות או בתשמישי קדושה יחוייבו במיסים.

‏

ראוי או לא ראוי? הדחת חבר כנסת מתפקיד ע"י ראש הממשלה

סקר 'ערוץ הכנסת' בעקבות פרשת חזן:

79% בעד החלטת יו"ר הכנסת כשהשעה את חזן

8% נגד

59% מאמינים לתחקיר בערוץ 2

6% לא. 75% בעד חוק להדחת ח"כ מכהן

12% נגד

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית