צפו: המתמודדת החרדית באקס פקטור

על בימת תכנית ריאליטי המוזיקה 'אקס פקטור', עלתה אמש מתמודדת מסקרנת בחצאית שלושת-רבעי שחורה, סריג גולף צנוע ופאה. קבלו את המתמודדת החרדית הראשונה (אקטואליה)

חיה כהן | כיכר השבת |
על בימת תכנית ריאליטי המוזיקה 'אקס פקטור', עלתה אמש מתמודדת מסקרנת שמנסה לתפוס את משבצת 'סיה' (Sia) - הזמרת האוסטרלית הפופולרית שהשיקה את הקונספט 'כוכבת, אבל אנונימית' ומופיעה על במות העולם כשהיא עם הגב לקהל.
,‏סיה בהופעה עם הגב לקהל (צילום: יח"צ),,‏המתמודדת האנונימית. מוודאת שהמשקפיים מכסים טוב, רגע לפני האודישן (צילום מסך מתוך רשת),"מה שמך?" שואלת השופטת, קצת המומה.,"אהמ...אני מתנצלת שאני לא אומרת, אבל אני מעדיפה שבשלב זה, לא אזדהה בשמי".,"את יכולה לספר לנו קצת, מי את, מאיפה את מגיעה, איך מוזיקה קשורה לחיים שלך?" מנסה השופטת בכל זאת.,"מי אני? אוקיי. אני לפני כ-13 שנה הייתי בחורה חילונית עם חלום ענק להיות זמרת" היא נחנקת קלות, "והתחלתי לחזור בתשובה ולהתחזק ופשוט שמתי את הכל בצד ו..." -מחיאות כפיים סוערות קוטעות אותה- "אני חושבת שאנשים בחברה שלי יכולים לראות את זה שאני פה בצורה לא יפה, שזה לא הלכתי".,"זה לא כל הרעיון? של לעלות לבמה גדולה ולהתפרסם, ולקבל את האהבה הזו מהקהל ולעשות את זה בשביל שידעו מי את?" תוהה מנחת התכנית.,,‏המתמודדת האנונימית עם מנחת התוכנית (צילום מסך מתוך רשת),"אני יודעת שזה נראה כזה פרדוקס. מגיל קטן -קשה לי אפילו להסביר במילים כמה אהבתי לשיר וכמה רציתי לעשות את זה בענק. וכשחזרתי בתשובה הבנתי שאני את החלום הגדול שלי כבר לא אגשים. אני הייתי במקום של להיות אמא, אשה רעיה, אני התמסרתי לזה. זה תמיד היה פצע כי תמיד רציתי שישמעו אותי. ואני מודה ואומרת פה בגלוי שזה היה אחד הדברים, אם לא הדבר הכי קשה בכל התהליך של התשובה שלי. אני מרגישה שהקול שלי בכלוב ואני רוצה קצת שהוא יצא משם. אני אגיד יותר מזה, איך אפשר להמשיך לחיות ככה? אני מרגישה שזה חזק ממני".,,‏מנשקת את החת"ת החב"די ולוחשת את 'תפילת האודישן' (צילום מסך מתוך רשת),רגע לפני שהיא עולה, היא נושאת את 'תפילת-האודישן' שחברה בעצמה: "בורא עולם, בבקשה תעביר אותי את האודישן הזה. בחן, בחסד וברחמים, בקלות, שאני אשיר את השיר חלק".,המתמודדת האנונימית (בינתיים)
‏סיה בהופעה עם הגב לקהל (צילום: יח"צ) גם כאן, שמרה המתמודדת על אנונימיות, סרבה לחשוף את שמה ואף הרכיבה זוג משקפי שמש שחורים ואטומים. אך דבר אחד היא שכחה להצניע, וזה החת"ת - הסידור החב"די - שבידה, הכולל, מלבד סדר התפילות, את ספר התהילים, התניא וחמשה חומשי תורה. מה שיכול, אולי, לרמוז על הקהילה אליה היא משתייכת.
‏המתמודדת האנונימית. מוודאת שהמשקפיים מכסים טוב, רגע לפני האודישן (צילום מסך מתוך רשת) חצאית שלושת-רבעי שחורה, סריג גולף צנוע ופאה עולים לבמה, בפעם הראשונה בתולדות התכנית שזכתה ללא מעט גרסאות ברחבי העולם.

"מה שמך?" שואלת השופטת, קצת המומה.

"אהמ...אני מתנצלת שאני לא אומרת, אבל אני מעדיפה שבשלב זה, לא אזדהה בשמי".

"את יכולה לספר לנו קצת, מי את, מאיפה את מגיעה, איך מוזיקה קשורה לחיים שלך?" מנסה השופטת בכל זאת.

"מי אני? אוקיי. אני לפני כ-13 שנה הייתי בחורה חילונית עם חלום ענק להיות זמרת" היא נחנקת קלות, "והתחלתי לחזור בתשובה ולהתחזק ופשוט שמתי את הכל בצד ו..." -מחיאות כפיים סוערות קוטעות אותה- "אני חושבת שאנשים בחברה שלי יכולים לראות את זה שאני פה בצורה לא יפה, שזה לא הלכתי".

"זה לא כל הרעיון? של לעלות לבמה גדולה ולהתפרסם, ולקבל את האהבה הזו מהקהל ולעשות את זה בשביל שידעו מי את?" תוהה מנחת התכנית.

‏המתמודדת האנונימית עם מנחת התוכנית (צילום מסך מתוך רשת)

"אני יודעת שזה נראה כזה פרדוקס. מגיל קטן -קשה לי אפילו להסביר במילים כמה אהבתי לשיר וכמה רציתי לעשות את זה בענק. וכשחזרתי בתשובה הבנתי שאני את החלום הגדול שלי כבר לא אגשים. אני הייתי במקום של להיות אמא, אשה רעיה, אני התמסרתי לזה. זה תמיד היה פצע כי תמיד רציתי שישמעו אותי. ואני מודה ואומרת פה בגלוי שזה היה אחד הדברים, אם לא הדבר הכי קשה בכל התהליך של התשובה שלי. אני מרגישה שהקול שלי בכלוב ואני רוצה קצת שהוא יצא משם. אני אגיד יותר מזה, איך אפשר להמשיך לחיות ככה? אני מרגישה שזה חזק ממני".

‏מנשקת את החת"ת החב"די ולוחשת את 'תפילת האודישן' (צילום מסך מתוך רשת)

רגע לפני שהיא עולה, היא נושאת את 'תפילת-האודישן' שחברה בעצמה: "בורא עולם, בבקשה תעביר אותי את האודישן הזה. בחן, בחסד וברחמים, בקלות, שאני אשיר את השיר חלק".

המתמודדת האנונימית (בינתיים) בחרה בשיר Read All About It של אמילי סנדה. ולא סתם, מסתבר, כשהמילים שפותחות את הפזמון הן 'אני רוצה לשיר, אני רוצה לצעוק'.

צפו בביצוע המלא:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית