מתנת דאעש לחתונה: ראש של אישה

מתנות קטנות? שופטת בצבאות דאעש ביקשה מתנה ליום חתונתה, המפקד הסכים לכך וכיבד את רצונה. אמנם היה לו תנאי מיוחד רק 'ראש של אישה' * אין גבול לאכזריות (מהעולם)

טליה אדר | כיכר השבת |
בראיון נדיר לדיילי מייל שנתנה שבוע שעבר לוחמת שערקה מצבאות דאעש חשפה: כי מפקד דאעש אבו בכר אל בגדדי, אישר מתנה מקורית מאד לשופטת דתיה, אדוקה כמו שאומרים, לערוף את ראשו של אדם כופר. עונש מצד אחד, ומתנה לשופטת מצד שני.

השופטת האכזרית הביעה את משאלתה החולנית, לאחר שבעלה נהרג בקרבות, ומכיון שחוקי מדינת האיסלם מחייבים אותה להינשא בשנית, היא בקשה מתנה שתשמח אותה ביום חתונתה: להוציא להורג אדם כופר ולקבל את ראשו במתנה.

אך לא כלכך בקלות, למתנה כזו יש סייגים ברורים לפי כללי הצניעות, המפקד אל-בגדדי אמר לשופטת כי היא תוכל לקבל במתנה רק ראש של אישה ולא של גבר, בהתאם לכללי ההפרדה הברורים בין גברים לנשים, קצת צניעות, חובה!

כאות הוקרה החליט המפקד כי על המוקד תעלה שופטת כופרת שעבדה תחתיה, כדי שהמתנה תהיה שוות ערך למקבלת. לטענתה של העורקת מצבאות דאעש, בזמן שהיתה בארגון עבדה תחת שופטות מוסלמיות אדוקות, אחת מהן זו שנגזר לערוף את ראשה. אז כדי לסבר את האוזן, דאעש ממש מקפידים עם השופטות שלהם.

היא ברחה משם, רק אחרי עזיבתה הבינה כי נפלה למלכודת האכזרית של הארגון, היא נחשפה למקרי רצח מזעזעים וסדיסטיים שאין לתאר, למרות שנטלה חלק פעיל בארגון בזמן שהייתה שם, כיום היא מבינה עד כמה הנפילה שלה היתה גדולה.

המשטר הקפדני של דאעש כלל גם מעקב אחר נשים שאמרו משהו נגד הארגון, לדוגמא: נערה ששלחה הודעה לאחותה בווטסאפ ושם כתבה כי מאד קשה לה, סיימה ברצח אכזרי. היא ציינה כי תמיד היה לה קשה לה כאשר היתה עריפת ראשים בכיכר, היא אישית לא היתה מסוגלת להביט בזה. אין גבול לאכזריות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית