ברוך פודה ומציל: אחרי 30 שנה פולארד שוחרר

אחד המאבקים החזקים ביותר שניהלה אישה לשחרור בעלה היתה הגב' אסתר פולארד, היא לא נחה לרגע. היום ללא ספק זהו היום שלה, בעלה יהונתן פולארד שוחרר לאחר 30 שנה * לפני זמן קצר היא עדכנה את אנשי המטה שליוו אותה לאורך כל הדרך במאבקה כי הוא 'מחוץ לכלא' (אקטואליה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
30 שנה של ריצוי מאסר בכלא בארה"ב בעוון ריגול לטובת ישראל, באו אל קיצן, לפני זמן קצר הודיעה אסתר כי בעלה יהונתן 'מחוץ לכלא', להודעה הזו היא ייחלה 30 שנה. היא נאבקה בכל כוחה על מנת לשחרר אותו, אך לא הצליחה טרם זמנו. מה שבטוח היא הצליחה לגרום לכולם לחכות לצפות לשחרורו, היא הציפה את התודעה לקיומו וכי הוא יושב על עוון ריגול אך לטובת מדינת ישראל, מה שרתם רבים שסחפה עימה להאבק ולהקים מטה לשחרור יהונתן המכונה גם ג'ונתן פולארד.

מדינת ישראל לאורך השנים עשתה מאמצים לשחררו אך לא צלחה, הוא שוחרר היום בתום ימי המאסר המלאים שנגזרו עליו ולפי כל הנהלים המקובלים לשחרור אסירים. הוטלו עליו מגבלות כגון: איסור גלישה באינטרנט ונסיעה לישראל, כרגע יהונתן בדרכו אל החופש ובחזרה לחיק משפחתו.

רה"מ בנימין נתניהו ברך את יהונתן לרגל שחרורו :"העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. כמי שהעלה את עניינו במשך שנים רבות בפני נשיאי ארה"ב, ייחלתי ליום הזה. לאחר שלושה עשורים ארוכים וקשים מתאחד יונתן סוף סוף עם משפחתו. אני מאחל לו שהשבת הזו תעניק לו אושר ושקט שיהיו סימני דרך להמשך חייו"

ברוך פודה ומציל.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית