נדל"ן נשי: חני הורביץ זכתה בתואר 'אשת חיל'

היא בראש ובראשונה אמא לשבעה, עוסקת 13 שנה בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם. השבוע זכתה לאות הוקרה בוועידת הנדל"ן הארצית 'אשת חיל' * חני הורביץ זוכה באות הצטיינות בענף הנדל"ן ומצליחה לשלב בית משפחה וקריירה (עסקים)

מאמע | כיכר השבת |
ועידת הנדל"ן העניקה השבוע פרסים למצטיינים בתחום , מרכז הבניה שבראשו עומד ערן רול, ארגנו ועידת פסגה של מיטב החברות העוסקות בתחום. הגיעו לשם חברות נדל"ן מכל הארץ, בינהם אלעד מגורים, אפריקה ישראל, יוסי אברהמי ועוד רבים וטובים.

בועידה השתתפו 2000 איש ממיטב הענף, ומרכז הבניה העניק פרסים למצטיינים והמובילים בענף, יו"ר 'קבוצת הורביץ' הגברת חני הורביץ היא גולת הכותרת: חרדית אמא ל-7 שמצליחה ללהט בין בית, משפחה, גידול ילדים וקריירה מצליחה בתחום לא נשי במיוחד, אך הצליחה לקטוף באות הצטיינות המעידה כי על אף הרכבו הגברי של הענף יכולה להמצא שם 'אשת חי'ל' גם בענף זה.

'ההצלחה שלי היא בורא עולם' אומרת חני, 'ועיקר החיים שלי הם ילדיי' חני מיטיבה להדגיש כי מטרתה האמיתית היא לסייע ולעזור למצוקת הדיור, היא משמשת גם כיועצת לכל מיני עמותות וחברות בבעיות במקרקעין, ופותרת בעיות מורכבות, היא נחשבת לאחת המומחיות בתחום ובעלת ידע רב.

חני הוסיפה ואמרה: לאשה יש יתרונות רבים שמתאימים מאוד לענף הבניה, החברה החרדית מאוד מפרגנת, אמנם אני 'אמא נדלניסטית', אך לילדים אני אמא ולא משנה מאיזה ענף. לכל אשה שהיא עצמאית יש לכך יתרונות וחסרונות כמו בכל דבר, העיקר הוא להשתדל לעשות את התפקיד שלנו בכל ענף שאנו נמצאות בו הכי טוב שיכול להיות, ולא לשכוח את התפקיד הראשון שלנו 'אם הבית' ..

בועידה השתתפו 2000 איש ממיטב הענף, ומרכז הבניה העניק פרסים למצטיינים והמובילים בענף, יו"ר 'קבוצת הורביץ' הגברת חני הורביץ היא גולת הכותרת: חרדית אמא ל-7 שמצליחה ללהט בין בית, משפחה, גידול ילדים וקריירה מצליחה בתחום לא נשי במיוחד, אך הצליחה לקטוף באות הצטיינות המעידה כי על אף הרכבו הגברי של הענף יכולה להמצא שם 'אשת חי'ל' גם בענף זה.,'ההצלחה שלי היא בורא עולם' אומרת חני, 'ועיקר החיים שלי הם ילדיי' חני מיטיבה להדגיש כי מטרתה האמיתית היא לסייע ולעזור למצוקת הדיור, היא משמשת גם כיועצת לכל מיני עמותות וחברות בבעיות במקרקעין, ופותרת בעיות מורכבות, היא נחשבת לאחת המומחיות בתחום ובעלת ידע רב.,חני הוסיפה ואמרה: לאשה יש יתרונות רבים שמתאימים מאוד לענף הבניה, החברה החרדית מאוד מפרגנת, אמנם אני 'אמא נדלניסטית', אך לילדים אני אמא ולא משנה מאיזה ענף. לכל אשה שהיא עצמאית יש לכך יתרונות וחסרונות כמו בכל דבר, העיקר הוא להשתדל לעשות את התפקיד שלנו בכל ענף שאנו נמצאות בו הכי טוב שיכול להיות, ולא לשכוח את התפקיד הראשון שלנו 'אם הבית' ..,,הזוכים הנוספים הם : בעלי חברת צברים - רוני צברי על פעילות חברתית, אביגדור יצחקי - על פועלו למען הדיור. החברה בה עומדת חני הורביץ בראשה , בונה היום מאות יחידות דיור בפתח תקוה, הרצליה, גליל ים, תל אביב, רמת השרון ועוד..,אשת חיל..
‏

הזוכים הנוספים הם : בעלי חברת צברים - רוני צברי על פעילות חברתית, אביגדור יצחקי - על פועלו למען הדיור. החברה בה עומדת חני הורביץ בראשה , בונה היום מאות יחידות דיור בפתח תקוה, הרצליה, גליל ים, תל אביב, רמת השרון ועוד..

אשת חיל..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית