לראשונה בעולם הערבי: זמרת עטויית חיג'אב

תוכנית ריאליטי בירדן חוללה סערה בעולם הערבי. לראשונה זמרת עטויית חיג'אב זכתה במקום הראשון. הרשת הוצפה בתגובות והדיויון הגיע עד לפרלמנט ששם הביעו מורת רוח מכך ולא ממש אהבו את העובדה שאישה עם חיג'אב זכתה בתחרות שירה (מהעולם)

טליה אדר | כיכר השבת |
העולם הערבי עסוק בתוכנית הריאליטי בה השתתתפה הזמרת הירדנית 'בנידדא שרארה' ממוצא פלסטיני בת ה- 23 העוטה חיג'אב על ראשה. ברחוב הירדני וברשת החברתית בירכו את בנידדא, אך העובדה כי בתוכנית ריאלטי זכתה בפעם הראשונה אישה עטורת חיג'אב לא עברה לכולם חלק בגרון.

היו קולות אשר טענו כי הבחירה בזמרת עטויית חיג'אב הייתה מוטית מלכתחילה מטעם ההפקה על מנת להרים את הרייטינג העלוב של התוכנית, היו כאלו שפרגנו ואפילו המלכה ראניה ברכה אותה על זכייתה. אך במקביל לחגיגות של משפחתה וההתלהבות ברשת הדיון בדבר זכייתה של ' הזמרת עטויית החיג'אב' הגיע עד לפרלמנט הירדני ושם לא ממש אהבו את הרעיון. חבר הפרלמנט אף טען כי הוא אינו מתכוון לתת לכך גיבוי כי 'אם עכשיו זמרת עם חיג'אב, בפעם הבאה זו תהיה רקדנית עם חיג'אב'. לבני משפחתה של בנידדא לא ממש מזיז מה חושבים בפרלמנט ומבחינתם הם מאושרים בזכייתה.

היו קולות אשר טענו כי הבחירה בזמרת עטויית חיג'אב הייתה מוטית מלכתחילה מטעם ההפקה על מנת להרים את הרייטינג העלוב של התוכנית, היו כאלו שפרגנו ואפילו המלכה ראניה ברכה אותה על זכייתה. אך במקביל לחגיגות של משפחתה וההתלהבות ברשת הדיון בדבר זכייתה של ' הזמרת עטויית החיג'אב' הגיע עד לפרלמנט הירדני ושם לא ממש אהבו את הרעיון. חבר הפרלמנט אף טען כי הוא אינו מתכוון לתת לכך גיבוי כי 'אם עכשיו זמרת עם חיג'אב, בפעם הבאה זו תהיה רקדנית עם חיג'אב'. לבני משפחתה של בנידדא לא ממש מזיז מה חושבים בפרלמנט ומבחינתם הם מאושרים בזכייתה. ,
‏(צילומסך מיתוך ynet)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית