פתרון יצירתי ומשומר: סמים בקופסאות שימורים

שוטרים פשטו על אחת הפיצוציות בתל אביב, ונדהמו לגלות שבמקום מלפפונים חמוצים ושאר שימורים, הקופסאות מלאות בסמים וחומרים מסוכנים (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
בלשים המשטרה תפסו במהלך פשיטה בקיוסק תל אביבי עשרות חבילות של סמים שהוסתרו בתוך קופסאות שימורים פשוטות כגון: מלפפון חמוץ תירס וכו׳. במהלך הפעילות היומית, נכנסו הסיירים ממשמרת הגבול לחיפוש רגיל בקיוסק ברחוב הר ציון שבתל אביב. במהלך הפשיטה נתקלו השוטרים בקופסאות שימורים רגילות לחלוטין. אלא שעדיין הקופסאות הפשוטות עוררו את חשדם של אנשי הסיירת, לאחר בדיקה מעמיקה גילו הבלשים כי מדובר בהסוואה מוצלחת לכמויות אדירות של סמים וכדורי סם, המשמשות כתחליפי סם שנמכרים בכמויות לנרקומנים שבאים מדי ערב למקום.

כל השוהים במקום ובעל הקיוסק נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. "המשטרה תלחם בתופעה המסוכנת הזו של מכירת דברים לא חוקיים המסכנים את הגוף ואת הנפש ברחבי ישראל, למרות התחבולות האין סופיות של העבריינים שמוצאים בכל פעם מחדש דרך למכור את תכולתם המסוכנת, אנו מתגברים במקביל עירנות כפולה ובדיקות עמוקות ותדירות בקיוסקים ומקומות שבהם ישנו חשש להמצאותו של חומר לא חוקי".

משטרת ישראל מסרה: "כי לעת עתה בעל הקיוסק נתוןן תחת חקירה. אין זה חדש שברחובות תל אביב נרקומנים ואפילו נערים קטנים ניגשים לקיוסקים שבהם מוכרים את החומרים המסוכנים, ללא שום רגשות אשמה על רמת הסיכון שהחומרים גורמים ומזיקים לגופם ונפשם של המשתמשים".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית