הילדים מסבירים: "הגוף שלי - שייך רק לי!"

סרטון חדש שהפיץ ארגון אמריקני מסביר באמצעות ילדים כיצד יש להגן על היקרים לנו ביותר מתוקפים ומטרידים. "הגוף שלנו שייך רק לנו!" אומרים הילדים ומדגימים כיצד לעצור תוקף (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: מגנו)ארגון 'מגנו' הפועל בארצות הברית למניעת מקרי תקיפת ילדים, מפרסם בימים האחרונים סרטון ויראלי בו מסבירות מתנדבות בארגון כיצד תוכלו למנוע מילדיכם להפוך חלילה וחס לקורבנות של תקיפות חמורות. בסרטון משתתפים גם ילדים שחוזרים על הנקודות העיקריות שהוסברו להם על ידי ההורים. על פי הארגון, על מנת למנוע תקיפה חמורה עלפי ילדים, נדרשים ההורים להסביר להם כי "הגוף שלי הוא ברשותי ורק ברשותי!". בנוסף, ההורים יסבירו לילדיהם בצורה סבירה אודות גוף האדם וילמדו אותם לומר "עצור!" לכל אדם שיפגע בגוף שלהם או שיגרום להם להרגיש שלא בנוח. ‏הקדישו זמן איכות לילדיכם (צילום: מגנו)
(צילום: מגנו)

ארגון 'מגנו' הפועל בארצות הברית למניעת מקרי תקיפת ילדים, מפרסם בימים האחרונים סרטון ויראלי בו מסבירות מתנדבות בארגון כיצד תוכלו למנוע מילדיכם להפוך חלילה וחס לקורבנות של תקיפות חמורות. בסרטון משתתפים גם ילדים שחוזרים על הנקודות העיקריות שהוסברו להם על ידי ההורים.

על פי הארגון, על מנת למנוע תקיפה חמורה עלפי ילדים, נדרשים ההורים להסביר להם כי "הגוף שלי הוא ברשותי ורק ברשותי!". בנוסף, ההורים יסבירו לילדיהם בצורה סבירה אודות גוף האדם וילמדו אותם לומר "עצור!" לכל אדם שיפגע בגוף שלהם או שיגרום להם להרגיש שלא בנוח.

,ארגון 'מגנו' הפועל בארצות הברית למניעת מקרי תקיפת ילדים, מפרסם בימים האחרונים סרטון ויראלי בו מסבירות מתנדבות בארגון כיצד תוכלו למנוע מילדיכם להפוך חלילה וחס לקורבנות של תקיפות חמורות. בסרטון משתתפים גם ילדים שחוזרים על הנקודות העיקריות שהוסברו להם על ידי ההורים.,על פי הארגון, על מנת למנוע תקיפה חמורה עלפי ילדים, נדרשים ההורים להסביר להם כי "הגוף שלי הוא ברשותי ורק ברשותי!". בנוסף, ההורים יסבירו לילדיהם בצורה סבירה אודות גוף האדם וילמדו אותם לומר "עצור!" לכל אדם שיפגע בגוף שלהם או שיגרום להם להרגיש שלא בנוח.,,‏הקדישו זמן איכות לילדיכם,בסרטון מסבירות המתנדבות בארגון כי חשוב ללמד את הילדים על חשיבות שיתוף ההורים ולהסביר להם כמה חשוב לעדכן את ההורה על כל דבר שקרה להם. ההורים נדרשים לומר לילדיהם כי הם לא יכעסו ולא יסתבכו ב"צרות" אם יספרו להם מה עבר עליהם ואם מישהו עשה להם משהו רע.,"חשוב מאוד לפנות לכל הפחות 7 דקות מזמנכן עבור זמן איכות עם הילדים ללא שום הפרעה" אומרות המתנדבות, "חשוב גם להסביר לילדים שאסור לקבל שום דבר מאנשים זרים ללא שהם ביקשו קודם את רשות ההורים" הן מוסיפות.
‏הקדישו זמן איכות לילדיכם (צילום: מגנו)

בסרטון מסבירות המתנדבות בארגון כי חשוב ללמד את הילדים על חשיבות שיתוף ההורים ולהסביר להם כמה חשוב לעדכן את ההורה על כל דבר שקרה להם. ההורים נדרשים לומר לילדיהם כי הם לא יכעסו ולא יסתבכו ב"צרות" אם יספרו להם מה עבר עליהם ואם מישהו עשה להם משהו רע.

"חשוב מאוד לפנות לכל הפחות 7 דקות מזמנכן עבור זמן איכות עם הילדים ללא שום הפרעה" אומרות המתנדבות, "חשוב גם להסביר לילדים שאסור לקבל שום דבר מאנשים זרים ללא שהם ביקשו קודם את רשות ההורים" הן מוסיפות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית