אם מסורה או רעיה מתוסבכת: מלאניה טראמפ לא תעבור לבית הלבן

לא פשוט להיות אשת נשיא ולהכנס מיד לנעליה של הגברת הראשונה. מלאניה טראמפ לא עברה לבית הלבן בטענה כי 'מה שטוב לבארון, לא בהכרח טוב לאמריקה' אז האם מלאניה טראמפ היא אמא מסורה, או שפשוט הבית הלבן לא עושה לה טוב? (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
הבית הלבן לא טוב לה.
כבר לפני מספר חודשים הודיעה התקשורת האמריקנית על כוונתה של מלניה להשאר בביתה שבניו יורק יחד עם בנה, בארון בן ה-10, כדי לאפשר לו לסיים את שנת הלימודים הנוכחית בבית הספר הפרטי בו הוא לומד. התוכנית היתה להצטרף לבעלה הנשיא, דונלד טראמפ מיד לאחר סיום שנת הלימודים.

אבל עכשיו, דו"ח חדש שפרסם ה-Us Weekly, מצביע על כך שיתכן והמעבר המתוכנן לא יתבצע לעולם. "הם ישקלו מחדש לקראת סוף שנת הלימודים אם הם ימשיכו בהסדר הנוכחי שמלאניה ובארון יעברו לוושינגטון," אמר למגזין אחד המקורבים, "כך או כך, בסופו של דבר הם יעשו את מה שהכי טוב לבארון".

מה שטוב לבארון, לא בהכרח טוב לאמריקה למרות שלא ברור כמה עולה לעיר ניו יורק בלבד לאבטח את מלאניה ובארון טראמפ, ה- CNN מדווח כי עלות האבטחה של הנשיא ומשפחתו שבניו יורק עומדת על יותר ממליון דולר (!) ביום.

אבל עכשיו, דו"ח חדש שפרסם ה-Us Weekly, מצביע על כך שיתכן והמעבר המתוכנן לא יתבצע לעולם. "הם ישקלו מחדש לקראת סוף שנת הלימודים אם הם ימשיכו בהסדר הנוכחי שמלאניה ובארון יעברו לוושינגטון," אמר למגזין אחד המקורבים, "כך או כך, בסופו של דבר הם יעשו את מה שהכי טוב לבארון".,מה שטוב לבארון, לא בהכרח טוב לאמריקה למרות שלא ברור כמה עולה לעיר ניו יורק בלבד לאבטח את מלאניה ובארון טראמפ, ה- CNN מדווח כי עלות האבטחה של הנשיא ומשפחתו שבניו יורק עומדת על יותר ממליון דולר (!) ביום.,,בשבוע שעבר אמר הנשיא ל'ניו יורק טיימס' כי אשתו ובנו "יבואו לבקר בסופי שבוע". בראיון ל- ABC News אמר טראמפ כי הוא לא מרגיש בודד בגלל שאשתו ובנו אינם נמצאים איתו "כי אני בסופו של דבר עובד יותר. וזה בסדר.",אבל בסוף השבוע האחרון, הגברת הראשונה והבן הראשון נשארו בניו יורק ולא באו לבקר, כך על פי ה-Us Weekly, שמקורו דיווח כי "מלאניה בונה בימים אלה את הצוות האישי שלה, כולל שכירת רמטכ"ל, יועץ בכיר, מזכירה חברתית, ועוד כמה תפקידי מפתח. יחד עם זה שדבר ראשון היא אמא, היא לוקחת ברצינות את התפקיד ואת תחומי האחריות של הגברת הראשונה".,יש שיראו בכך סימן לבעיות אישיות בין בני הזוג הנשיאותי (יחד עם עוד כמה סימנים שהרבו לעסוק בהם בשבוע האחרון)
‏לא טוב לה בלבן (צילום שאטרסטוק)

בשבוע שעבר אמר הנשיא ל'ניו יורק טיימס' כי אשתו ובנו "יבואו לבקר בסופי שבוע". בראיון ל- ABC News אמר טראמפ כי הוא לא מרגיש בודד בגלל שאשתו ובנו אינם נמצאים איתו "כי אני בסופו של דבר עובד יותר. וזה בסדר."

אבל בסוף השבוע האחרון, הגברת הראשונה והבן הראשון נשארו בניו יורק ולא באו לבקר, כך על פי ה-Us Weekly, שמקורו דיווח כי "מלאניה בונה בימים אלה את הצוות האישי שלה, כולל שכירת רמטכ"ל, יועץ בכיר, מזכירה חברתית, ועוד כמה תפקידי מפתח. יחד עם זה שדבר ראשון היא אמא, היא לוקחת ברצינות את התפקיד ואת תחומי האחריות של הגברת הראשונה".

יש שיראו בכך סימן לבעיות אישיות בין בני הזוג הנשיאותי (יחד עם עוד כמה סימנים שהרבו לעסוק בהם בשבוע האחרון), ויש שיראו בכך הקרבה אצילית של אמא למען בנה הצעיר, כך או כך, העלויות הרבות והקשיים הכרוכים בחיים בנפרד, מעידים על סיבה רצינית וחשובה שיכולה להצדיק מאמץ רב כל כך. אנחנו מעדיפים לראות בכך אקט של אמא מסורה שבסה"כ רוצה להעניק לבנה חיים נורמלים ורגילים של ילד בן 10, גם אם זה כרוך בעלויות של כמה מאות אלפי דולרים למדינה.

יש שיראו בכך סימן לבעיות אישיות בין בני הזוג. סרטון שעורר סערה ברשת והגביר את החשד לאחר שמלניה נראית בו זעופת פנים לאחר שבעלה לחש לה דבר מה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית